De winterset op 16" staal en de versleten zomerset op 16" Oden heb ik vandaag naar de plaatselijke garage gebracht, waar ik vorig jaar de nieuwe winterbanden heb laten monteren. De bedoeling is dat ze de winterbanden van de stalen velgen af halen en die op de Oden zetten, dan heb ik een winterset op origineel lichtmetaal en kunnen die ouwe Ford stalen velgen met Volvo wieldoppen de verkoop in. Dat uitgelegd aan de balie. Geen haast, bel maar als het klaar is, dan kom ik ze weer halen.
De garage snapte het alleen niet helemaal, ik werd teruggebeld wat nou precies de bedoeling was, of die zomerbanden nou op het staal moesten? Ik zei, wat denken jullie zelf, er zit 0 tot 3 mm profiel op die banden, voer ze alsjeblieft af... En de losse stalen velgen wil ik terug.
Zucht. Ik hoop dat ze het gesnopen hebben.
De garage snapte het alleen niet helemaal, ik werd teruggebeld wat nou precies de bedoeling was, of die zomerbanden nou op het staal moesten? Ik zei, wat denken jullie zelf, er zit 0 tot 3 mm profiel op die banden, voer ze alsjeblieft af... En de losse stalen velgen wil ik terug.
Zucht. Ik hoop dat ze het gesnopen hebben.