Lage koelvloeistof onderzocht. Niveau zat net boven minimum, bij koude motor.
Gecontroleerd of vlottersensor in reservoir goed zat. Dat leek het geval. Geen beweging in.
300ml bijgevuld met kraanwater. In vida geen melding (meer?) van gevonden.
Van de week goed in de gaten houden.
Auto laten lopen met vida er aan. Onderste slang wordt warm bij 87graden koelvloeistof temp.
Geen lekkages te vinden, bij systeem op druk.
Gisteren mn auto intern verbouwd (en weer terug gebouwd) om een dikke glasplaat van onze nieuwe eetkamer tafel te kunnen vervoeren. Wel makkelijk hoor, zo'n grote, vlakke laadvloer (met de achterbankzittingen eruit)! Had trouwens nog een kleine 10cm over tot de klep. Plaat lag tegen de voorstoelen aan.
Tafelframe en stoelen moesten het doen met m'n 'nieuwe' open aanhanger. En uiteraard gaat het regenen op het moment dat je huiswaarts keert (gelukkig maar ritje van 10km). :bandit:
Heb ik net ook gedaan.
Bij mij op bank 1 ook geen waardes
Net mijn nieuwe Denso DOX-0412 ontvangen.
Oude zat verrot vast. Dus voor gemak even naar de garage gereden. Die kregen hem wel los.
Was nog een orgineel Volvo. Nummer kwam overeen.
T was vandaag uitsluitend genieten!!
Hij zoeft over de snelweg, nog minder trillingen, was al bijna niks, weet niet of het door de nieuwe motorsteun of het vliegwiel komt. Hij glijdt weer op een nog hoger nivo.
En de koppeling doet het nu zoals het hoort, misschien dat een nacht rust het goed gedaan heeft. T was bijna leuk om in de file te rijden.
T blijft toch elke keer genieten!