Gisteren de winterbanden toch maar gemonteerd. Was voor NL niet nodig, maar vandaag met de Volvo maar eens een dagje Winterberg meegepakt. Dan zijn ze toch wel handig om te hebben.
T was gisteren, maar dat maakt niet uit, ging met een maatje op stap. Even 250 km weggetikt op een avond, en hij was erg onder de indruk van het comfort, de rust, en ook de muziekinstallatie. Hij rijdt zelf een vrij nieuwe auto, maar wel een twingo....... Kreeg allemaal praktische vragen over kosten en onderhoud, dus daar begint het ook te kriebelen :yes:
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 40128 Geregistreerd: 07 / 2009
deze week twee!! nieuwe interieur filters gemonteerd.
Ik was in de garage en daar kreeg ik te horen dat ook twee interieur filters ingebracht kunnen worden.
Heb ik maar gedaan en mijn luchtfilter vervangen..
Interieurfilter met koolstof is dikker, zonder koolstof is dunner, vandaar twee slots in het kachelhuis. Niet de bedoeling dat je er twee gelijktijdig monteert vanwege doorstroming.
deze week twee!! nieuwe interieur filters gemonteerd.
Ik was in de garage en daar kreeg ik te horen dat ook twee interieur filters ingebracht kunnen worden.
Heb ik maar gedaan en mijn luchtfilter vervangen..
Wat zullen ze in die garage een napret gehad hebben
Tom
Bover
Supporting Member
Geslacht: Locatie: Auvergne France Berichten: 648 Geregistreerd: 04 / 2012