Vanmorgen stond de teller op 398000 en de dagteller op 398. Had het niet op tijd in de gaten, voor ik iets kon bedenken om het vast te leggen was het moment alweer voorbij......
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 40183 Geregistreerd: 07 / 2009
Vandaag een dagje de V70 mee gehad i.p.v. de Caddy van 't werk. Is toch wel heel fijn rijden hoor, de V70 van 15 jaar oud met 342.000km op de teller versus een Caddy Maxi met 62.000. Als ik mocht kiezen, dan wist ik 't wel.
Doel was overigens om 'm bij VolvoService af te leveren voor heeeeeel groot onderhoud (motor & koppeling vervangen). Helaas liep dat even anders door een V70 bij Dennis die er absoluut geen zin meer in had om te starten. Binnenkort dus nog maar eens een dagje werken met de V70 Toch ff 500km heerlijk vervoer gehad vandaag
Vanmorgen naar de garage gebracht, waar wij de auto gekocht hebben ivm reparatie die nog onder garantie vallen. Vanmiddag weer opgehaald met rondom nieuwe remmerij en een nieuw sensor en regeleenheid voor de anti skid regeling.
Daarna nog even doorgereden naar duitsland om hem even uit te testen.
Bezoekje aan Dennis & Kuba gebracht, koelvloeistof verbruik was ineens een stuk hoger en na wat onderzoek kwam het hoge woord eruit. Koppakking stuk...
In de ochtend expres de auto nog een beetje verwend door de benzine tank na 32.000km is een keer aan te vullen maar heeft niet geholpen.
Meteen afspraak gemaakt om de auto volgende week zaterdag daar achter te laten en te hopen dat deze weer klaar is voordat ik naar Frankrijk moet voor een klusje
In de ochtend expres de auto nog een beetje verwend door de benzine tank na 32.000km is een keer aan te vullen maar heeft niet geholpen.
Je hebt een best zuinige Volvo. Die van mij moet ik om de 800 km verwennen, anders weigert ie gegarandeerd na verloop van tijd dienst. Maar dan helpt het wel!
Afgelopen dagen beetje in de tuin bezig geweest, was er goed weer voor. :thumb:
50m rol drainageslang gehaald. Past gewoon achterin.
300L regenton, 4x25kg ophoogzand en 2x25kg grind gehaald, Dat voel je wel, lekker comfortabel was dat.
Maar het was nog niet genoeg... 't Is dat grind zo goedkoop is bij de Hornbach, maar meer dan 14 zakken kun je niet doen....
Je hebt een best zuinige Volvo. Die van mij moet ik om de 800 km verwennen, anders weigert ie gegarandeerd na verloop van tijd dienst. Maar dan helpt het wel!
Technisch gezien niet helemaal vandaag, maar woensdag avond...
Even met een maat door een dorp gelopen om foto's te maken. Uiteindelijk nog even met langere sluitertijden wezen spelen. Deze kreeg ik van m'n maat doorgestuurd. We stonden hier in een omgeving waar 't echt ontzettend donker was (geen omgevingslicht). Kwalitatief geen representatieve foto van de avond, maar dat was bij deze ook niet het doel
Net even naar Avoldem geweest. Achterspoiler gedemonteerd( en de achterruit in 100.000 stukjes laten veranderen) :shame:
En Mart sneed de kabel van het 3de remlicht door tijdens lossnijden dubbelzijdig tape...
Vandaag mijn volvo V70 D5 geschorst omdat ik opdracht zeer dichtbij huis heb en geen km rij. Daarvoor in de plaats een volvo 440-1.6i Experience uit 1996 met 86.000km NAP kilometers op de teller. Tientallen jaren op en neer Gouda Schiphol van stewardess en ff leenauto bij Volvotune. ( 2300km gereden als zodanig) Er zit zelfs Airco in!! Voor het langere werk hebben we de S60 nog en scheelt ongeveer 150,= in de maand wegenbelasting en . Ik heb al een beetje gepoetst voor het oog maar echte werk met machine moet nog komen....
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).