Wat heb jij vandaag MET je Volvo gedaan?

 
 
 
 
 
koennie
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Velp
Leeftijd: 41
Berichten: 1529
Geregistreerd: 12 / 2019
Subject:

Re: Wat heb jij vandaag MET je Volvo gedaan?

 · 
Posted: 01.06.2026 - 14:19  ·  #3811
Inderdaad, de zitting verwijderen en mijn vrouw moest inderdaad naar voren, maar er was nog prima plek.
hermanusb
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Tiel
Leeftijd: 63
Berichten: 4945
Geregistreerd: 02 / 2015
Subject:

Re: Wat heb jij vandaag MET je Volvo gedaan?

 · 
Posted: 03.06.2026 - 09:02  ·  #3812
Quote door koennie

Ik heb ook vaak genoeg 3 meter gipsplaten zo vervoerd. Ging prima, voor mij was dat ooit de primaire reden om een V70 te kopen.
Ook een koelkast van 195 cm hoog ging er gewoon in met behoud van 3 zitplaatsen.

Vaak ben je te bang


Die gipsplaten deed ik ook, je moet alleen zorgen dat ze niet knikken in het midden.
T_I
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Lelystad
Leeftijd: 53
Homepage: jan.huijsmans.nu/
Berichten: 1271
Geregistreerd: 09 / 2018
Subject:

Re: Wat heb jij vandaag MET je Volvo gedaan?

 · 
Posted: 03.06.2026 - 20:27  ·  #3813
Quote door hermanusb

Quote door koennie

Ik heb ook vaak genoeg 3 meter gipsplaten zo vervoerd. Ging prima, voor mij was dat ooit de primaire reden om een V70 te kopen.
Ook een koelkast van 195 cm hoog ging er gewoon in met behoud van 3 zitplaatsen.

Vaak ben je te bang

Die gipsplaten deed ik ook, je moet alleen zorgen dat ze niet knikken in het midden.

Dat heb ik dus met die 2.6m platen opgelost door er een tas met tuinstoelkussens onder te schuiven. (die tas moet nog naar de stort) Tevens zijn dit Habito platen, steviger dan normale platen (kan 30 kg per schroef hebben, zonder pluggen).
elevating
VolvoV70forum member
Avatar
Geslacht: n/a
Leeftijd: 38
Berichten: 711
Geregistreerd: 06 / 2017
Subject:

Re: Wat heb jij vandaag MET je Volvo gedaan?

 · 
Posted: Gisteren om 05:19  ·  #3814
Ik zaag altijd 2 houten balkjes op lengte van de gipsplaat als ik ze niet vlek vervoeren kan.
Jeroen
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: Veendam
Leeftijd: 40
Berichten: 3873
Geregistreerd: 09 / 2009
Subject:

Re: Wat heb jij vandaag MET je Volvo gedaan?

 · 
Posted: Gisteren om 09:30  ·  #3815
Doe ik in de S60 ook, of opvullen met kussens.
Selected quotes for multi-quoting:   0