Zal aankomende week foto’s van het lichtbeeld van voor en na revisie plaatsen. Komt zondag weer een v70 paar dagen overnachten om koplampen te reviseren…..
Alvast bedankt. De uitdaging die ik hier heb is dat het lichtbeeld tegen een muur prima is, maar op de weg voor de wagen is het een stuk minder helder (lijkt teveel vertrooid).
gisteren kwam mijn vrouw naar huis gereden ,met haar c30 , en belde dat ie ineens heel veel lawaai maakte , stilstaand was het weg .
Rij maar rustig naar huis , dan kijk ik er naar .
Wiellager kapot , en serieus bak herrie maakte die .
Vanochtend boel uit elkaar , lager met naaf moet er in zijn geheel uit geperst worden , dat is niet zo moeilijk , wat het wel moeilijk maakt , is dat je het hele fusee onder de pers moet zien te krijgen , en dat is bijna niet te doen , ze hebben er speciaal gereedschap voor natuurlijk , met de zaag even paar stukken hardhout gezaagd , en voila klus geklaar , erin perssen is stuk eenvoudiger , gezien het de naaf is waar je dan op perst , en dus niet in de weg zit .
Auto weer heerlijk stil .
Meteen ook de koplampen uitelkaar geschroefd gedeeltelijk , schrok beetje van het erg matige dimlicht , zat een waas over de lens , die eruit gehaald schoon gemaakt en reflector gepoetst , probleem opgelost , dat geeft toch voldoening .
Vandaag samen met mijn vader aan zijn V70 classic bezig geweest. Onder andere het pompje van de achterste ruitensproeier vervangen (wat een *** klus zeg!).
Iets later probeer ik de bestuurdersdeur van mijn V70 te openen waarna ik een harde kloenk hoor en de hendel nu naar buiten blijft staan en niet meer vanaf binnen is te openen....
Gelukkig vorige week hetzelfde euvel opgelost bij de passagiersdeur van de classic, hopelijk heb ik wat aan de ervaring van toen.