Wat zit er standaard in

V70 2.4 2000

 
 
 
 
 
dkv70-2.4
 
Avatar
 
Subject:

Wat zit er standaard in

 · 
Posted: 16.10.2011 - 22:37  ·  #1
Hallo allemaal,

Ik heb sinds kort een mooie V70 uit 2000, niet de classic, en vraag me af welke en hoeveel audio speakers zitten erin? Er zit een HU 403 radio in met een 10 cd-wisselaar aangesloten. Nu wil ik daar graag een HU 803 inbouwen met PA 300 versterker maar voor ik die aan schaf, zitten de speakers al ingebouwed of moet ik die er allemaal zelf in bouwen en dus kopen?
Misschien typisch hollandes vraag :'( , maar toch.

Greets,

DK.
frans_v70
VolvoV70forum member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Warnsveld
Leeftijd: 67
Homepage: pa5ca.com
Berichten: 535
Geregistreerd: 11 / 2009
Subject:

Re: Wat zit er standaard in

 · 
Posted: 16.10.2011 - 22:50  ·  #2
Quote door dkv70-2.4

Hallo allemaal,

Ik heb sinds kort een mooie V70 uit 2000, niet de classic, en vraag me af welke en hoeveel audio speakers zitten erin? Er zit een HU 403 radio in met een 10 cd-wisselaar aangesloten. Nu wil ik daar graag een HU 803 inbouwen met PA 300 versterker maar voor ik die aan schaf, zitten de speakers al ingebouwed of moet ik die er allemaal zelf in bouwen en dus kopen?
Misschien typisch hollandes vraag :'( , maar toch.

Greets,

DK.


Is volgens mij afhankelijk van de uitvoering, ik heb de genoemde combinatie HU-803 + PA. ( standaard fabrieks uitvoering) en alleen al voorin zitten volgens mij al iets van 5 speakers.. achter in ook nog eens twee en in de achter stijl bij de achterklep ook nog eens twee.... Ik moet zeggen het audio klink als een klok... alleen jammer dat de CD speler geen MP3 bestanden kan lezen en decoderen... Heb dat opgelost met een miniatuur zender die op de cigaretten aansteker werk.. daar kan ik SD kaartjes of USB stick en gewoon analoog een IPOD oid headphone aansluiting in drukken..stem dan de radio op een vrije frequentie af... In Nederland, Duitsland, Frankrijk werkt dat prima echter in Italiƫ is het lastig een lege frequentie te vinden...

Frans
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39723
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: Wat zit er standaard in

 · 
Posted: 17.10.2011 - 18:59  ·  #3
Quote door frans_v70

Is volgens mij afhankelijk van de uitvoering


Wat zit erin ?
Er is maar 1 manier om hier achter te komen, loshalen en kijken.
Hier kun je kijken wat er in kan ( accessoires ) en ook hoe het moet monteren ( installatie handleiding ).
Uiteraard kun je ook e.e.a. gebruikt kopen.
Succes.
JBV70
 
Avatar
 
Subject:

Re: Wat zit er standaard in

 · 
Posted: 17.10.2011 - 19:29  ·  #4
Om mp3 af te spelen met meer kwaliteit is het een optie om een parrot aan te sluiten. Klinkt goed, is wel even een investering. Maar goed dit was niet jouw vraag :D
 
Selected quotes for multi-quoting:   0