Wat zou je mogen/moeten merken van DTSC?

 
 
 
 
 
[-Tom-]
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: Achterhoek
Leeftijd: 37
Homepage: fs1forum.com
Berichten: 3766
Geregistreerd: 10 / 2013
Subject:

Re: Wat zou je mogen/moeten merken van DTSC?

 · 
Posted: 31.12.2022 - 18:22  ·  #16
Quote door hermanusb

Quote door Jeroen

Olaf, doet DSTC dat ook, afremmen in bochten als de snelheid te hoog is? Nou ben ik niet bepaald een bochtenridder maar ik wist niet dat de P2's daar ook mee uitgerust zijn. De Benz van de baas heeft dat wel, erg irritant dat je met je smoel op het stuur zit als je te hard instuurt.
Nou ben ik ook niet altijd even lief voor de S60, dus geen idee wat dan te hard is. Die grens zal best wel hoog liggen lijkt me.

Maar het is wel goed dat mensen bij gladheid eens goed op de rem trappen om te voelen wat een auto dan doet, het gevoel wat je rempedaal dan geeft. Niet dat de vriendin thuis komt en zegt 'de rem is kapot' zeg maar...


Dat zei mijn vrouw ooit.
Ik hoor een “raar” geluid.

Bleek links voor een wiel los te zitten.
Heel erg los zelfs.

Ben nooit meer bij die beunhaas geweest nadien. (Lokale monteur)

Ik moet bekennen, mij is vorige week hetzelfde overkomen hoor... Niet heel erg los, maar ik had alles aangedraaid met de momentsleutel. Blijkbaar zat 1 wiel scheef op de naaf en heb ik dat niet opgemerkt (als "amateur-monteur" van 11:00 tot 21:00 bezig geweest, dan mis je wat scherpte uiteindelijk). Volgende dag gek geluid en rammelen, bleek ik 1 wiel uiteindelijk nog een paar slagen vast te kunnen zetten
 
Selected quotes for multi-quoting:   0