Ik had het eerder al wel eens gemerkt, maar met de huidige regenval was het vloerdeel rechts in de bagageruimte toch aardig nat, de druppels komen onder het plastic paneel waar de tweeters in zitten (d-stijl). Nu verdacht ik eerder of het rubber wat overdwars het dak loopt (die lijkt iets minder aan te sluiten, iets gekrompen door ouderdom denk ik) danwel het rubbermanchet dat om het scharnier zit. Beide gereinigd en lekker gesmeerd met vaseline, de eerste ook wat opgerekt. Vocht onder het houten vloerpaneel weggehaald, paneel even binnenshuis laten drogen.
Het rubber dat overdwars loopt wil ik als eerste gaan vervangen; links sluit goed aan en daar is ook geen lekkage. Hebben meer mensen hier op het forum last van deze lekkage gehad? Kan het bijv. toch ook nog via achterlichtunit zijn, uit ervaring?
Wil even stap voor stap de lekkage op lossen, voordat ik schade/schimmel krijg in de auto...
Het rubber dat overdwars loopt wil ik als eerste gaan vervangen; links sluit goed aan en daar is ook geen lekkage. Hebben meer mensen hier op het forum last van deze lekkage gehad? Kan het bijv. toch ook nog via achterlichtunit zijn, uit ervaring?
Wil even stap voor stap de lekkage op lossen, voordat ik schade/schimmel krijg in de auto...