En weer een Klokje Rond van Autoweek met een V70 in de hoofdrol (6,5 ton op de klok)

 
 
 
 
 
S80 Kinetic
 
Avatar
 
Subject:

En weer een Klokje Rond van Autoweek met een V70 in de hoofdrol (6,5 ton op de klok)

 · 
Posted: 16.01.2024 - 13:56  ·  #1
https://www.youtube.com/watch?v=1vGfUuXlRVg

En alweer hebben we een klokje rond met een Volvo in de hoofdrol met maar liefst 650.000km op de teller!
Is het misschien iemand van hier? Want de eigenaar schijnt een echte, en zeer goede, thuissleutelaar te zijn.
De V70 komt, op een paar minpuntjes na, zeer goed uit de keuring.
En Joep vertelt dat de ongeblazen versie van de 5 cilindermotor misschien wel één van de beste motoren ooit gemaakt is. Al neem ik alles wat hij zegt ondertussen met een korreltje zout. Hij beweerde namelijk ook al eens dat de Ford Duratec niet dood te knuppelen is terwijl ik deze motoren heel vaak met motoschades aantref in de handel. Vooral heel veel die ontzettend veel olie verbruiken en roken.
Zelf ben ik helemaal geen fan van de Autoweek nadat deze mij van de site hebben geband omdat ik een keer wat commentaar leverde op de betrouwbaarheid van wat Stellantis motoren. Dit blad laat vooral haar eigen commerciële belangen prevaleren.
Toch vond ik het de moeite waard jullie te wijzen op deze klokje rond. En een mooie prestatie voor deze Volvo!
ohz274
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: twente
Leeftijd: 58
Berichten: 3184
Geregistreerd: 07 / 2016
Subject:

Re: En weer een Klokje Rond van Autoweek met een V70 in de hoofdrol (6,5 ton op de klok)

 · 
Posted: 16.01.2024 - 14:09  ·  #2
S80 Kinetic
 
Avatar
 
Subject:

Re: En weer een Klokje Rond van Autoweek met een V70 in de hoofdrol (6,5 ton op de klok)

 · 
Posted: 16.01.2024 - 22:51  ·  #3
Ahhh...ik zie het topic nu pas!
 
Selected quotes for multi-quoting:   0