welk type v70 heb ik.

 
 
 
 
 
skef_skutiemike
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Locatie: Enschede
Berichten: 35
Geregistreerd: 01 / 2010
Subject:

welk type v70 heb ik.

 · 
Posted: 02.08.2014 - 19:17  ·  #1
Ik heb een aantal v70 van dec'99 en dat is volgens mij een classic.
nou zat ik vanmiddag op een verjaardag en mede v70rijder zei dat hij een classic had uit 2007.
ik zei dat dat volgens mij niet klopte en hij liet mij achterop zijn auto het embleem classic zien.


volgens mij liepen de classics van 97-00, daarna van 00-07 de v70N en daarna komt de v70NN volgens mij.

zijn uitleg was dat de classic alleen wordt toegekend aan de laatste xxx aantal exemplaren van een bepaald type. Dan heeft dus elk type een classic. Ook zouden classics verchroomde deurgrepen hebben.

graag zou ik willen weten wie gelijk heeft.

Mike.
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39732
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: welk type v70 heb ik.

 · 
Posted: 02.08.2014 - 22:01  ·  #2
Jij hebt gelijk.
Wel is het zo dat er een beperkte oplage is geweest met het predikaat "classic".
skef_skutiemike
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Locatie: Enschede
Berichten: 35
Geregistreerd: 01 / 2010
Subject:

Re: welk type v70 heb ik.

 · 
Posted: 02.08.2014 - 23:33  ·  #3
Quote door Bigdog

Jij hebt gelijk.
Wel is het zo dat er een beperkte oplage is geweest met het predikaat "classic".


Kun jij me uitleggen dan waarom zijn v70N een classic embleem op zn klep heeft zitten en ik 'echte classic' niet? Erg verwarrend zo.
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39732
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: welk type v70 heb ik.

 · 
Posted: 02.08.2014 - 23:52  ·  #4
Bij je jouwe gaat het om het model, bij de andere gaat het om de uitvoering, zoals dit ook het geval is bij bijvoorbeeld een Summum.
ThuurC
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 82
Geregistreerd: 07 / 2014
Subject:

Re: welk type v70 heb ik.

 · 
Posted: 03.08.2014 - 00:38  ·  #5
Quote door skef_skutiemike

Quote door Bigdog

Jij hebt gelijk.
Wel is het zo dat er een beperkte oplage is geweest met het predikaat "classic".


Kun jij me uitleggen dan waarom zijn v70N een classic embleem op zn klep heeft zitten en ik 'echte classic' niet? Erg verwarrend zo.

De 'Classic V70' is er volgens mij ook als 'Classic' uitvoering geweest. Het betreft dan een (uitzwaai)uitvoering die extra aangekleed is. Dat gebeurd met name om mensen toch nog het oude model te laten kopen terwijl het nieuwe al aangekondigd is.
skef_skutiemike
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Locatie: Enschede
Berichten: 35
Geregistreerd: 01 / 2010
Subject:

Re: welk type v70 heb ik.

 · 
Posted: 03.08.2014 - 09:49  ·  #6
Zijn die uitzwaaiaccesoires ook beschreven dan voor alle types.
Mijn classis (type) is van dec '99, heb ik dan ook een classic uitvoering. moet deze op de papieren staan of zoiets of is er een andere mogelijkheid om hier achter te komen.
 
Selected quotes for multi-quoting:   0