Welkom aan de moderators

 
 
 
 
 
me
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: Gelderland
Leeftijd: 38
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 625
Geregistreerd: 10 / 2008
Subject:

Welkom aan de moderators

 · 
Posted: 02.10.2011 - 11:43  ·  #1
Beste Leden,

Vanaf vandaag zijn de moderators van ons forum actief. De moderators houden toezicht op het forum en kunnen zo nodig helpen. Ik hoop dat ze hieronder nog even een stukje over zichzelf willen plaatsen.

De moderators:
blastaway
V70 2.4T

Groeten,

Me
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: Welkom aan de moderators

 · 
Posted: 02.10.2011 - 11:56  ·  #2
...
marcel56
VolvoV70forum member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Eefde
Leeftijd: 48
Berichten: 541
Geregistreerd: 07 / 2011
Subject:

Re: Welkom aan de moderators

 · 
Posted: 02.10.2011 - 12:31  ·  #3
succes heren, mocht ik als icter wat kunnen doen dan hoor ik het graag.
Groeten,
marcel
Henkie N
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Goeree-Overflakkee
Leeftijd: 67
Berichten: 338
Geregistreerd: 06 / 2010
Subject:

Re: Welkom aan de moderators

 · 
Posted: 02.10.2011 - 14:02  ·  #4
Quote door me


blastaway
V70 2.4T


Veel succes!
killerbee
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht:
Locatie: noorden van het land
Homepage: pchelpforum.nl
Berichten: 324
Geregistreerd: 09 / 2010
Subject:

Re: Welkom aan de moderators

 · 
Posted: 02.10.2011 - 14:15  ·  #5
Veel succes heren.
blastaway
Veteraan
Avatar
Geslacht:
Locatie: South Limbourgia
Leeftijd: 46
Berichten: 3730
Geregistreerd: 03 / 2011
Subject:

Re: Welkom aan de moderators

 · 
Posted: 02.10.2011 - 17:00  ·  #6
Bedankt mannen!

Ik zal iets over mijzelf vertellen.
Ik ben Sven, 34 jaar jong en getrouwd met Daisy. 2 kids: Fenna van 7 en Nils van 4. Eerder veel Volkswagen gereden, en als laatste een R36 uitgebouwde Passat. Deze viel erg tegen vwb het elektronische deel en ook erg achteruit gegaan met kwaliteit tov de vorige.

Eerder een V70n van 2000 gereden. Een TDI met 150.000 km en die beviel prima, maar toen ik minder ging rijden is deze verkocht met 190.000 km in 2004. Dit virus is blijven hangen en na veel zoeken een mooie V70 2.0T sport Edition gevonden van 11-2006. Dit moest het N model zijn omdat de 'nieuwe' niet zo mooi is. De auto is bij Furness in Almelo gekocht en had 130.000 km gedraaid toen ik hem kocht begin januari dit jaar. Nu 145.000 km... Ik merk dat ik heel graag in deze auto rij. Het is werkelijk een genot!

De auto uitgevoerd met 19 inch HEICO Volution V velgen, Heico Grill, BSR Optiflow Cold Air Intake en wellicht in het voorjaar een Chip op maat bij een gerenomeerde tuner. Verlgane ben ik niet over uit omdat de SPortline eigenlijk prima staat. Allen achter niet ivm de Nivomats.

Hobbies: Auto's detaillen, rennen, afvallen/bijkomen en veel in en om huis te klussen.
Werk: Projectleider ICT / Senior Operations medewerker en Security Officer ICT

Naast mijn gezin is de Volvo en in mindere mate de C1 van mijn vrouw de grote hobby. Ik had een Alfa Romeo 1300 GT van 1976 en een 1750 GTV van 1971, maar die zijn verkocht en kijk nu rustig rond voor een amazon of p1800.
V70 2.4T
Veteraan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Twente
Leeftijd: 53
Berichten: 710
Geregistreerd: 02 / 2009
Subject:

Re: Welkom aan de moderators

 · 
Posted: 02.10.2011 - 20:30  ·  #7
Iets later als de rest, ten gevolge van een drukke werkdag, maar in ieder geval ook namens mij bedankt heren!
En met name Sander bedankt voor het in Sven en mij gestelde vertrouwen, het forum is en blijft immers zijn 'kindje' em je staat toch maar anderen toe daar in te kunnen 'rommelen'.

Wie ben ik?
Yvo, 40 jaar jong, getrouwd en twee kinderen (beiden jongens van 12 en 9 jaar). Dan thuis nog een labrador en een V70 en het burgerlijke plaatje is compleet :lol:
Vroeger werkzaam geweest in een garage, als monteur, maar zonder papieren. Dit is inmiddels al weer zo'n 18 jaar geleden, dus wat techniek betreft kan ik mij vrij aardig redden, maar om nu te beweren dat ik overal uit kom, zou ik niet durven.
Na heel veel auto's te hebben gereden, kleine opsomming: 3 x VW Golf GTI type 1, BMW 318, audi 80, toyota Corolla, Suzuki Swift, Mercedes C180, Honda Civic, Renault Megane coupe, 3x Renault Laguna en 2x Twingo, nu een Volvo V70 2.4T (verrassing He??!). Ik heb er nog meer gehad, maar in mijn 'garagetijd' hebben sommigen nog geen drie dagen op mijn naam gestaan (handel is handel gold toen) dus die laat ik gemakshalve maar even weg.
Nu dus mijn eerste Volvo en compeet verkocht, wat een zalige bak is het. Nog nooit eerder een auto gehad die me na 2 jaar niet de keel uit hing, maar na 2,5 jaar er nog niet aan gedacht deze weg te doen. Hem gekocht met 117.000 km op de teller, inmiddels op bijna 170.000.

Ik ben een groot liefhebber van auto's en motoren en ik prijs mij erg gelukkig dat, zonder al te diep op mijn dagelijkse werkzaamheden in te gaan, ik hier dagelijks mee bezig kan zijn. Ik verkeer dus in de gelukkige omstandigheid dat ik van mijn hobby mijn werk heb kunnen maken. Ik rijdt zo'n 30.000 km per jaar op de motor en doe dit vrijwel dagelijks, zolang het weer dat toelaat. En dat betekent sneeuw of ijzel, regen telt niet, dus zeker geen mooi weer rijder (getuige de kleur van m'n motorkleding... :'( ).

Verder ben ik toch vrij vaak op het forum, ik streef er naar om dagelijks in ieder geval even te kijken, maar dit lukt helaas niet altijd.

Ik vind dat een merk/type forum vooral dient om met elkaar en voor elkaar de kennis op het gebied van je voertuig te verrijken en op die manier kosten te kunnen besparen. Ik zie dan ook graag dat dit op een vriendelijke, behulpzame en gemoedelijke manier gebeurt. Ook vindt ik het belangrijk om een ieder in zijn/haar waarde te laten, zonder daarbij iemand in zijn mening te willen beperken.
Ik persoonlijk van mening dat Sander (ME) in zijn opzet, met het starten van dit forum, bijzonder goed is geslaagd, het groeit nog altijd gestaag, zowel op ledenaantal als ook op kennis en oplossingen op meerdere gebieden. En niet onbelangrijk: ik vind de sfeer hier nog altijd top!

Ik hoop dan ook dat dit nog lang zo mag blijven!
blastaway
Veteraan
Avatar
Geslacht:
Locatie: South Limbourgia
Leeftijd: 46
Berichten: 3730
Geregistreerd: 03 / 2011
Subject:

Re: Welkom aan de moderators

 · 
Posted: 02.10.2011 - 21:03  ·  #8
Yvo, we maken er wat moois van en je laatste opmerking betreffende de sfeer ben ik helemaal met je eens!
Ik kan vanwege mijn zittend werk achter een beeldscherm wat vaker kijken dan Yvo en heb er net zoveel zin in. Prachtig forum opgezet door Me!
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39723
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: Welkom aan de moderators

 · 
Posted: 02.10.2011 - 21:13  ·  #9
Quote door me

blastaway
V70 2.4T


Kijk, de kogel is door de kerk.
Allereerst gefeliciteerd !
Zal niet meevallen om de schavuiten alhier in de pas te houden :P , vandaar dat ik jullie bij deze ook veel succes wens.
Nu alleen nog de gebruikersnaam in rood veranderen. ;-)

Quote door V70 2.4T

En niet onbelangrijk: ik vind de sfeer hier nog altijd top!


Logisch, met al die Tukkers hier. :happy:
me
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: Gelderland
Leeftijd: 38
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 625
Geregistreerd: 10 / 2008
Subject:

Re: Welkom aan de moderators

 · 
Posted: 02.10.2011 - 22:36  ·  #10
Quote door Bigdog

Nu alleen nog de gebruikersnaam in rood veranderen. ;-)


Had ze lichtblauw gegeven maar als een andere kleur gewenst is mag dat ook, hoor het wel :D
V70 2.4T
Veteraan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Twente
Leeftijd: 53
Berichten: 710
Geregistreerd: 02 / 2009
Subject:

Re: Welkom aan de moderators

 · 
Posted: 02.10.2011 - 23:42  ·  #11
Quote door me

Had ze lichtblauw gegeven maar als een andere kleur gewenst is mag dat ook, hoor het wel :D


....kleur was me niet eens opgevallen.... Maar nu je het zegt, inderdaad, de kleur is anders, haha!
Zou het veel uitmaken? Rood, blauw, lichtblauw, paars..

Vindt het prima zo!

Quote door bigdog

Kijk, de kogel is door de kerk.
Allereerst gefeliciteerd !


Nou, even een geintje onder de Enschedese tukkers dan:
kogel door de Lego kerk (van meer als een ton!) zeker... :D
killerbee
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht:
Locatie: noorden van het land
Homepage: pchelpforum.nl
Berichten: 324
Geregistreerd: 09 / 2010
Subject:

Re: Welkom aan de moderators

 · 
Posted: 03.10.2011 - 10:09  ·  #12
Quote door V70 2.4T


Nou, even een geintje onder de Enschedese tukkers dan:
kogel door de Lego kerk (van meer als een ton!) zeker... :D


Leg dat eens uit en laat ons mee genieten moddereter :bandit: :bandit:
Philken
VolvoV70forum member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Leeuwergem
Leeftijd: 54
Berichten: 711
Geregistreerd: 12 / 2010
Subject:

Re: Welkom aan de moderators

 · 
Posted: 03.10.2011 - 10:38  ·  #13
Quote door me

Quote door Bigdog

Nu alleen nog de gebruikersnaam in rood veranderen. ;-)


Had ze lichtblauw gegeven maar als een andere kleur gewenst is mag dat ook, hoor het wel :D


ROZE :devil: :devil:

Alleszins wens ik de 2 modder....s een groot succes toe met het modereren en wens ik Sander veel beterschap toe & dat hij blijvend kan genieten van het Volvogebeuren(rijden, forum en al wat je in een Volvo ook kunt)
Tijnieboy
 
Avatar
 
Subject:

Re: Welkom aan de moderators

 · 
Posted: 03.10.2011 - 14:50  ·  #14
Heren, veel succes met deze zware taak!! :D
 
Selected quotes for multi-quoting:   0