werkplaats

 
 
 
 
 
lawl
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Venlo
Leeftijd: 39
Berichten: 69
Geregistreerd: 11 / 2014
Subject:

werkplaats

 · 
Posted: 18.09.2015 - 21:45  ·  #1
Beste VolvoVrienden,

Zoals vele van jullie knutsel ik graag aan mijn Volvo. Nadat ik nogal wat problemen heb gehad met een schommelend toerental(tot afslaan aan toe) loopt hij nu weer goed.
Tijden mijn zoektocht op het forum om bovengenoemd te verhelpen, kwam ik nogal wat dingetjes tegen die er mee te maken zouden kunnen hebben...... dus.
Het bleek bij mij een lekkende vacuümslang, die is vervangen.
om hem nu lekker aan het snorren te houden leek het me een goed idee om wat dingen preventief te vervangen en schoon te maken.

Om dat te realiseren ben ik opzoek naar een werkplaats met iets van een brug(uitlaat en remblokken vragen ook om aandacht)

Heeft iemand suggesties waar ik terecht kan? Ik woon in Venlo, dus het liefst om de hoek.
Ik ben wel handig meer geen monteur, ik wil indien ik niet alles afkrijg, de zooi laten staan en morgen verder gaan. dacht zelf een dag of 3 nodig te hebben. Kan ik lekker op mijn gemakkie alles doen.

alvast bedankt.

Leon
harold
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: venlo (limburg)
Leeftijd: 55
Berichten: 2075
Geregistreerd: 02 / 2014
Subject:

Re: werkplaats

 · 
Posted: 18.09.2015 - 22:28  ·  #2
:lol: wie zoekt dat niet :thumb:
ProVolvo
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Z.O. Brabant
Leeftijd: 64
Berichten: 2397
Geregistreerd: 11 / 2012
Subject:

Re: werkplaats

 · 
Posted: 18.09.2015 - 23:18  ·  #3
En ik heb zo'n ruimte, zelfs verwarmd, maar wel zonder brug. :D :D

Maar helaas heb ik qua sleutelen aan auto's 2 linkerhanden :sick: :wall: :wall: Daarom is die ruimte in gebruik voor andere zaken dan auto`s.
Het is ook altijd wat.........
lawl
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Venlo
Leeftijd: 39
Berichten: 69
Geregistreerd: 11 / 2014
Subject:

Re: werkplaats

 · 
Posted: 20.09.2015 - 18:36  ·  #4
Quote door ProVolvo

En ik heb zo'n ruimte, zelfs verwarmd, maar wel zonder brug.

Maar helaas heb ik qua sleutelen aan auto's 2 linkerhanden :sick: :wall: :wall: Daarom is die ruimte in gebruik voor andere zaken dan auto`s.
Het is ook altijd wat.........


Ik zeg leeg maken die handel, is toch niets waardevollers dan je Volvo. Mag die niet warm binnenstaan? ;)
volvo355
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Oss, Noord-Brabant
Leeftijd: 24
Homepage: volvov70forum.nl
Berichten: 4890
Geregistreerd: 10 / 2014
Subject:

Re: werkplaats

 · 
Posted: 20.09.2015 - 18:48  ·  #5
Bij verschillende doe het zelf garages heb je ook de optie om je auto daar een nachtje te laten staan. Dan kun je de volgende dag weer verder werken. Is natuurlijk niet gratis. ;-)
 
Selected quotes for multi-quoting:   0