wie heeft ervaring met volgend toestel?

 
 
 
 
 
s60 d5
 
Avatar
 
Subject:

wie heeft ervaring met volgend toestel?

 · 
Posted: 02.10.2011 - 20:00  ·  #1
V70 2.4T
Veteraan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Twente
Leeftijd: 53
Berichten: 710
Geregistreerd: 02 / 2009
Subject:

Re: wie heeft ervaring met volgend toestel?

 · 
Posted: 02.10.2011 - 20:48  ·  #2
Geen persoonlijke ervaring mee, helaas. Maar dit had niet veel gescheelt. Ik had hem besteld bij Volvotech ( www.volvotech.eu ). Men gaf echer aan dat het toestel nog wat kinderziektes had in hun beleving en men niet eerder wilde uitleveren als dat de door fabrikant beloofde update versie zou komen. Dit duurde echter zo lang, dat ik dacht dat hij nite meer leverbaar was, of niet aan de eisen van Volvotech zou voldoen, en in dat geval zou ik hem niet eens willen hebben.

Door een ander topic deze week, kwam ik er via Bigdog achter dat Volvotech ze inmiddels weer in hun programma heeft. Gezien de reputatie van dit bedrijf, en het feit dat ze hem weer leveren, ga ik er vanuit dat het toestel nu goed is en gezien de prijs veel waar geeft voor z'n geld.
Ik weet niet beter of Volvotech test het toestel eerst uitgebreid zelf, alvorens hem te willen leveren.

Maar neem gewoon eens contact met hun op, kunnen ze hun eigen ervaring/beleving geven.
blastaway
Veteraan
Avatar
Geslacht:
Locatie: South Limbourgia
Leeftijd: 46
Berichten: 3730
Geregistreerd: 03 / 2011
Subject:

Re: wie heeft ervaring met volgend toestel?

 · 
Posted: 02.10.2011 - 21:12  ·  #3
Volvotech heeft ze inderdaad in hun gamma vanaf nu. Ik moet eerlijk bekennen dat ik een vergelijkbaar systeem in mijn Passat heb gehad, maar dit absoluut niet kan tippen aan origineel. Het lijkt leuker dan het is. Ik vond de radio ontvangst en de navigatie ontvangst belabberd. Ook onthield de radio de navigatie-settings niet en moest je die steeds opnieuw ingeven. deze problemen waren bekend en blijkt in de nieuwere versies nog niette zijn verholpen. Op een ander forum loopt een discussie over dit toestel. Google hem eens en je vind het wel.
 
Selected quotes for multi-quoting:   0