Ik woon niet in de buurt, maar had op mijn S60 wel een standkachel, daar viel in mijn herinnering niet zoveel aan te programmeren/resetten - hij kon geactiveerd worden via VIDA en uitgelezen, maar een reset ben ik toen niet tegengekomen
Standkachel kan je de losse onderdelen van activeren in vida. Meer dacht ik ook niet. Als hij niet werkt is 't meestal een hardware probleem. Na een paar keer mislukt opstarten weigert hij tot je foutcode wist. Misschien bedoel je dat?
Dat is wel degelijk mogelijk. Na 3 keer foutieve opstart of zoiets dergelijks start die niet meer op, en na reset lukt dit wel weer.
Bij mijn ex V70 is dat 2 of 3 keer gedaan, die had hier soms ook last van. Vooral na een hele zomer niet gebruikt te zijn.
Dank voor de reacties. Inderdaad heeft de kachel kuren en nu doet hij helemaal niets meer naar een aantal pogingen tot opstart. Ik wil graag even kijken of er een foutmelding gegeven wordt en vervolgens inderdaad weer instellen dat hij pogingen doet. Met de informatie kan ik hem binnenkort een keer uitbouwen en nakijken. Ik heb inmiddels een reactie via PM ontvangen.