Witte v70 5pitter

 
 
 
 
 
MTE
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: UTRECHT
Leeftijd: 53
Berichten: 1475
Geregistreerd: 02 / 2021
Subject:

Witte v70 5pitter

 · 
Posted: 24.07.2021 - 21:50  ·  #1
Ben druk aan het zoeken naar iets moois nieuws en kom onderstaande tegen.

Zijn er specifieke zaken waar ik bij deze witte heer op moet letten ? Het is een import maar dat hoeft niet direct ene ding te zijn denk ik.

Dat zwart met hout spreekt me erg aan.
In de middenconsole kijken of daar Usb zit zodat iPhone eraan kan ? Imiv gaat hier niet werken.

Las hier dat die handbak niet heel fijn zou zijn ?

Wat is hier de gedachte over de motor ? Kwetsbaar of hufterproof ?

Zijn er in de uitrusting nog belangrijke dingen die missen ?

Van het R model begreep ik dat de stiknaden niet fijn zitten. Dit zit goed ?


https://www.vloten-amsterdam.n…g-27096731
peter71
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Friesland
Leeftijd: 53
Berichten: 842
Geregistreerd: 02 / 2014
Subject:

Re: Witte v70 5pitter

 · 
Posted: 25.07.2021 - 09:46  ·  #2
Mooie combi dat houtlook
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39690
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: Witte v70 5pitter

 · 
Posted: 25.07.2021 - 13:31  ·  #3
De R-design kun je ook met sportstoelen krijgen, dus dat hoeft geen probleem te zijn.
Welke motor is hufterproof ?
Ze kunnen allemaal kapot.
Alle modellen van de NN serie tot medio 2014 zijn gemaakt in samenwerking met Ford.
Als je de lagerschalen van deze 5 pitter ziet, dan zie je ook het Ford logo (FoMoCo).
Zijn ze dan slecht ?
Nee, vooropgesteld, er is normaal mee gereden en hij heeft zijn onderhoud gehad.
Met de handbakken heb ik geen slechte ervaringen, behoudens enkele dieselmodellen.
Je link laat een mooie auto zien, welke wel stevig is geprijsd, dit zal, denk ik, meer met de kilometerstand te maken hebben.
Heb je met deze prijs geen problemen, dan zou ik een proefrit gaan maken.

Eerlijk gezegd zou ik ook nog eens naar een andere motorisering kijken, zoals bijvoorbeeld een 2.0T.
Deze motoren kunnen ook behoorlijk veel kilometers aan en zijn vrij makkelijk te kietelen.

Succes met je zoektocht.
MTE
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: UTRECHT
Leeftijd: 53
Berichten: 1475
Geregistreerd: 02 / 2021
Subject:

Re: Witte v70 5pitter

 · 
Posted: 25.07.2021 - 23:53  ·  #4
Quote door Bigdog

…..

Eerlijk gezegd zou ik ook nog eens naar een andere motorisering kijken, zoals bijvoorbeeld een 2.0T.
Deze motoren kunnen ook behoorlijk veel kilometers aan en zijn vrij makkelijk te kietelen.

Succes met je zoektocht.



Op zich geen gek punt wat je noemt. Mn vader heeft een 2.0 T in zijn s80 en dat gaat als de brandweer.
Ook met een 1700 kg caravan… en zonder motor problemen


Ook heb ik in een R design gerede manual 2.0t en dat knalde ook flink. En is idd zonder probleem van 203 naar 240 pk te zetten via Volvo polestar tuning

Merk alleen dat ik door de Roffel van die 2.4 een 5 cilinder wel erg ben gaan waarderen qua geluid 😬😬😁





Deze witte ia idd wat aan de prijs maar manual en dak combi eis, die gaat me geld kosten 🙄
 
Selected quotes for multi-quoting:   0