Afgelopen vrijdag 2 weken geleden was ik naar onze groetenboer in Nieuwerkerk aan den IJssel. Alle boodschappen in de Volvo geladen en weer terug naar huis, dat dacht ik tenminste. Nog geen 5 meter verder werd het sturen opeens heel zwaar. Ik dacht nog, een lekke band, maar dat was het niet. Nog 100 meter verder gereden en de stuurbekrachtiging hield er toen helemaal mee op. Auto op een P&R gezet en Volvo assistance gebeld. Vriendelijk te woord gestaan en ze gingen even overleggen of ze de ANWB gingen sturen of gelijk afslepen. Enfin, drie en een half uur later komt de ANWB ter plaatse. Kijkt 5 minuten en zegt dan dat de hogedrukleiding van de stuurbekrachtiging het heeft begeven. Hij kan het niet repareren dus alsnog afgesleept. Gelukkig was de takeldienst er binnen 20 minuten en heeft de auto bij de dealer in Rotterdam gezet.
Maandag belt de dealer en heeft inderdaad geconstateerd dat de hogedrukleiding is gesprongen en dat ze een nieuwe moeten bestellen. Ze denken dat de auto uiterlijk eind van de week week weer klaar is. Woensdag krijg ik weer een belletje van de dealer. Helaas is het onderdeel niet beschikbaar en moet het in Zweden worden besteld. Maar ook dat kan even duren want het staat op back order. Al met al geen idee hoe lang dit nog gaat duren.
ik ben gefrustreerd!
Maandag belt de dealer en heeft inderdaad geconstateerd dat de hogedrukleiding is gesprongen en dat ze een nieuwe moeten bestellen. Ze denken dat de auto uiterlijk eind van de week week weer klaar is. Woensdag krijg ik weer een belletje van de dealer. Helaas is het onderdeel niet beschikbaar en moet het in Zweden worden besteld. Maar ook dat kan even duren want het staat op back order. Al met al geen idee hoe lang dit nog gaat duren.
ik ben gefrustreerd!