Xenon onderdelen, zowel af fabriek als aftermarket

 
 
 
 
 
jasper_o
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Berichten: 219
Geregistreerd: 05 / 2014
Subject:

Xenon onderdelen, zowel af fabriek als aftermarket

 · 
Posted: 26.07.2014 - 22:14  ·  #1
Bij www.well-done-xenon.nl geweest in Breda. Kennis, ervaring en alle onderdelen voor onze volvo's op voorraad tegen scherpe prijzen. Zo was de ballast voor mijn XC70 395,- bij Volvo en 150,- bij dit bedrijf.
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39720
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: Xenon onderdelen, zowel af fabriek als aftermarket

 · 
Posted: 26.07.2014 - 22:54  ·  #2
Mooie link Jasper.
Toegevoegd aan Handige Linkjes.
blastaway
Veteraan
Avatar
Geslacht:
Locatie: South Limbourgia
Leeftijd: 46
Berichten: 3730
Geregistreerd: 03 / 2011
Subject:

Re: Xenon onderdelen, zowel af fabriek als aftermarket

 · 
Posted: 26.07.2014 - 23:15  ·  #3
Wow, dat scheelt
René-s60
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Zeeland
Berichten: 109
Geregistreerd: 04 / 2014
Subject:

Re: Xenon onderdelen, zowel af fabriek als aftermarket

 · 
Posted: 06.08.2014 - 18:39  ·  #4
Das zeer interessant , want dat spul wat er bij mij in zit is helemaal niks dus. 8-)
Leonium
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: westen van het land
Leeftijd: 62
Berichten: 101
Geregistreerd: 02 / 2013
Subject:

Re: Xenon onderdelen, zowel af fabriek als aftermarket

 · 
Posted: 08.10.2014 - 14:22  ·  #5
Na verschillende keren uitvallen van de linker Xenonlamp, die weer aangaat als je lampen aan/uit zet en contact met mijn universele garage die erachter kwam dat de voorschakelunit of ballast kapot was en mij vertelde dat deze origineel(Valeo) 327,-- ex BTW en excl montage moest kosten op het forum dit draadje tegengekomen.
Contact met Kejo opgenomen van Well-Done en zei kom eerst maar langs, meestal lamp kapot en daardoor ballast kapot.

En jawel, rechtsvoor lamp kapot maar ballast nog goed, links ballast kapot, lamp aan het eind van zijn leven.
2 nieuwe lampen, 2 nieuwe ballasten(rechts preventief vervangen) 450,-- incl BTW en inclusief montage!
Een hele hap, maar ik kan weer 5 jaar vooruit, lampen en units hebben een levensduur van circa 2000 uur. Alles origineel van Valeo en lampen van Philips
Tot slot heeft hij zelfs nog de krassen van het glas gepolished/gepoetst en heb dus nu een lichtopbrengst waarvan ik vanmorgen even mijn ogen dichtdeed bij het starten.

Wijze les, vervang Xenon op tijd, dan blijven de ballasten het gewoon doen!

Ik heb de goede ballast meegenomen en gaat hier in de aanbieding bij de onderdelen, voor wie zelf sleutelt en genoegen neemt met een tweedehandse.
Voor wie graag laat monteren, Well-Done wil hem graag voor je monteren tegen een schappelijk tarief.
Bartholy
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Gangelt (D)
Leeftijd: 49
Berichten: 359
Geregistreerd: 12 / 2012
Subject:

Re: Xenon onderdelen, zowel af fabriek als aftermarket

 · 
Posted: 08.09.2015 - 19:54  ·  #6
Scheelt aanzienlijk qua prijs!!!
Zeker de moeite waard!
Ik ga ook een nieuwe lamp bestellen voor mijn rechterzijde omdat deze tov links nogal "paars" begint te worden. Mijn linker koplampunit is recent volledig vernieuwd en dus zie je het verschil goed...
Ik moet alleen nog even zeker weten welke lamp ik precies moet bestellen om niet straks nog verschil te hebben...
PvL
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: Omgeving Arnhem
Berichten: 3209
Geregistreerd: 03 / 2014
Subject:

Re: Xenon onderdelen, zowel af fabriek als aftermarket

 · 
Posted: 08.09.2015 - 21:58  ·  #7
Je kunt veel beter de branders per paar vervangen en de goede als reserve achterhouden. Heb je ook geen kleurverschil, waar je naar alle waarschijnlijkheid wel tegenaan loopt als je er slechts 1 vervangt. My 2 cents.
waal70
VolvoV70forum member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Amsterdam
Leeftijd: 45
Berichten: 718
Geregistreerd: 01 / 2011
Subject:

Re: Xenon onderdelen, zowel af fabriek als aftermarket

 · 
Posted: 09.09.2015 - 10:39  ·  #8
Quote door PvL

Je kunt veel beter de branders per paar vervangen en de goede als reserve achterhouden. Heb je ook geen kleurverschil, waar je naar alle waarschijnlijkheid wel tegenaan loopt als je er slechts 1 vervangt. My 2 cents.


+1, geldt ook voor halogeen, wat mij betreft
 
Selected quotes for multi-quoting:   0