De aanjager van de ventilatie in onze 2001 S60 werkt niet. Ik vermoed dat het de zekering is. Maar waar zit deze? (links van het dashboard zie ik niets dat er op lijkt, tenzij ik mij vergis). Iemand ook andere ideetjes waar dit kan aan liggen?
Pas geleden hetzelfde probleem gehad met de twingo van mijn vrouw. Weerstand en kachelmotor vervangen. Kachelmotor was nog goed, dus weerstand niet meer.
Ik vermoed dat vida er ook gewoon een storing op geeft.
Maar vaak is het inderdaad de kachelweerstand.
Bij mijn vorige auto deed die het alleen nog op de maximale stand, geldt dat ook voor deze auto's?
zekering 24 en 26. Maar ze zijn niet stuk... wat nu? Aan wat kan het nog liggen?
Heb je ze bekeken, doorgemeten of proefondervindelijk vervangen?
Soms ogen ze goed maar zijn ze toch kaput.
Anders ben ik bang dat je met een multimeter aan de gang moet.
En sluit ik me aan dat de kachelweerstand de vermoedelijke dader is.
Ik snap het niet; gecjeckt onder de motorkap, plaat weggenomen: alles is los en niet geblokkeerd. Dus nieuwe aanjager en weerstand gekocht. Voor het monteren even de draad er aan en hup: werkt. Ik monteer de stukken: er gebeurt niets meer. Ik neem even de verbinding en zet die op de oude (die dus niet gemonteerd is en hup: die draait als een zonnetje. Monteer hem op zijn plaats: er gebeurt niets meer. Deze snap ik dus echt niet