Zoek smartphone die samenwerkt met v70 bluetooth

Mobiele telefoon

 
 
 
 
 
Paris
 
Avatar
 
Subject:

Zoek smartphone die samenwerkt met v70 bluetooth

 · 
Posted: 13.11.2009 - 22:46  ·  #1
Mensen,
Ik heb sinds kort een V70 modeljaar 2010, met volvo bluetooth. Ik zoek een smartphone (waarmee ik mijn mail en agenda kan synchroniseren met Exchange Server) die goed samenwerkt met de volo bluetooth, dus telefoonboek en bellerslijsten weergeven e.d.
Met mijn vrij nieuwe Nokia E66 (met nieuwste firmware update) lukt het niet. Wie heeft ervaring met een apparaat wat het we goed doet?
V70 2.4T
Veteraan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Twente
Leeftijd: 53
Berichten: 710
Geregistreerd: 02 / 2009
Subject:

Re: Zoek smartphone die samenwerkt met v70 bluetooth

 · 
Posted: 14.11.2009 - 00:47  ·  #2
Nokia's eigen display carkits (de carkit 610 en 616 met) kunnen dit ook niet altijd zonder extra software voor op je telefoon. Ze hebben hiervoor een tooltje gemaakt.

Het lijkt alsof het alleen voor Nokia carkits is, maar het werkt (weet ik uit ervaring) ook met een Parrot en met de bluetooth van Alpine.

Dus even hier naartoe:
http://europe.nokia.com/get-su…t/software

en het het programmaatje voor jouw telefoon downloaden, en op je telefoon zetten. Als je telefoon er niet bij staat; geen paniek, de mijne, N82, staat er ook niet bij maar het werkt toch (s60 3th. edition versie).

Als het dan nog niet automatisch werkt, dan even je hele telefoonboek 'markeren' en als visitekaartjes versturen naar de carkit, wil ook nog wel eens werken.

Anders blijft volgens mij alleen een andere carkit over, er is geen fabrikant zo ver als Parrot (nee, ik heb geen aandelen o.i.d.) veel gerenomeerde merken van car-audio, nemen tegenwoordig zowel de hardware als software over van Parrot. Deze zijn dan achteraf ook met een laptop te updaten voor de nieuwste telefoons.

Succes!

P.S. Je kunt ook nog proberen om de 'externe sim-modus' in te schakelen op je telefoon (zit in je bluetooth menu). Niet elke carkit kan nl. je sim uitlezen, een ander oplossing kan ook zijn om je contacten te kopieren van sim naar telefoon.
 
Selected quotes for multi-quoting:   0