Ik weet niet hoe oud je olie is maar schone olie is ook aan te raden, neemt meer vervuiling op dan al vuile olie. Desnoods gooi je er van de action in .
ja na het schoonmaakmiddel gaat er gewoon hele nieuwe olie in....
Ja dat lijkt me logisch, maar ook als je met schoonmaakmiddel gaat rijden. Vervuilde olie neemt minder vervuiling op dan schone olie.
oowwww...sorry ik begreep je niet de eerste keer, ik vind het al een beetje een dooddoener. Maar eehmm: te laat! Misschien doe ik er gelijk een tweede ronde achteraan woensdag met schone olie.. of zou dat overkill zijn?
Jullie hebben natuurlijk al veel gecheckt, maar hoe is de inlaat? Is het mogelijk dat de turbo ook nog het een ander de inlaat ingooit?
Ik heb ooit turbo lekkage gehad bij een diesel, toen ging het ook hard net de olie.
Jullie hebben natuurlijk al veel gecheckt, maar hoe is de inlaat? Is het mogelijk dat de turbo ook nog het een ander de inlaat ingooit?
Ik heb ooit turbo lekkage gehad bij een diesel, toen ging het ook hard net de olie.
goeie, geen idee... ik ga daar over nadenken als het schoonmaak feest voorbij is!