auto heeft de hik??

 
 
 
 
 
langemaat
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: maas en waal
Leeftijd: 44
Berichten: 161
Geregistreerd: 03 / 2011
Subject:

Re: auto heeft de hik??

 · 
Posted: 18.06.2011 - 06:39  ·  #31
ik heb de injectoren weer terug, bedrijf gaf toe dat het niet goed was. er lekken er een paar langzaam door het inlaatspruitstuk in. de benzine die dan al in de moter zit plus die nog eens word ingespoten tijdens de start is dan te veel. moter start veel te rijk.
een injector kregen ze niet goed, dus die zal ik moeten vervangen. ik neem aan dat hij dan weer goed start en kan ik kijken of het wat met het hikje te maken had. word vervolgd
gr ed
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: auto heeft de hik??

 · 
Posted: 18.06.2011 - 16:02  ·  #32
Hi Ed,

Raar dat ze dat dan niet gelijk gezien hebben hoor maar toch mooi dat ze het zover mogelijk hebben kunnen fixen. Ik hoop inderdaad dat je een goede injector vind en dat dan je probleem is opgelost. Ben heel benieuwd en hoor het graag van je.

Groetjes,

Tristan
Tiburon
 
Avatar
 
Subject:

Re: auto heeft de hik??

 · 
Posted: 10.08.2011 - 20:59  ·  #33
Hallo Ed,

Ik zit net je verhaal te lezen en ik heb soort gelijke problemen bij mijn classic 1999 140pk.
Bij acceleren doet ie het wel eens, maar ik vind ook dat ie bij constate snelheden wat hikt, daarbij weet ik dat het niet de airco is.
Ben jij al wat verder?

gr

rob
frans_v70
VolvoV70forum member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Warnsveld
Leeftijd: 67
Homepage: pa5ca.com
Berichten: 535
Geregistreerd: 11 / 2009
Subject:

Re: auto heeft de hik??

 · 
Posted: 10.08.2011 - 22:25  ·  #34
Quote door langemaat

ik heb de injectoren weer terug, bedrijf gaf toe dat het niet goed was. er lekken er een paar langzaam door het inlaatspruitstuk in. de benzine die dan al in de moter zit plus die nog eens word ingespoten tijdens de start is dan te veel. moter start veel te rijk.
een injector kregen ze niet goed, dus die zal ik moeten vervangen. ik neem aan dat hij dan weer goed start en kan ik kijken of het wat met het hikje te maken had. word vervolgd
gr ed


Ik heb nog een compleet inlaat spruitstuk voor een V70 classic liggen ... incl injectoren...!

Frans
langemaat
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: maas en waal
Leeftijd: 44
Berichten: 161
Geregistreerd: 03 / 2011
Subject:

Re: auto heeft de hik??

 · 
Posted: 24.10.2011 - 13:21  ·  #35
ik zal dit draadje ook maar even sluiten.
probleem is helaas nooit opgelost, dat ik het zo zat was en de auto weg heb gedaan. (jammer)
ik heb nu een v70 aut 140 pk leer enz enz.
gr ed
 
Selected quotes for multi-quoting:   0