151 EURO HEB IK BETAALD die 300 plus was de prijs dat de forum sponsers vroegen waar ik contact mee had aan de telefoon en dat is wat ik bedoel met nu nog eens 300euro .en achteraf gezien heb ik spijt dat ik niet verder gereden heb en 150 euro meer betaald heb .
ik vertrouw die bak voor geen meter en de auto is standaart ik heb hem wel flink op zen donder gegeven ok.Maar dat is de reden waarom ik een t5 gekocht heb om hem flink op zen donder te geven en de zaak gans te houden
Ik had 2 audi (porsche) 924 turbo die heb ik verkocht omdat het snel kapot zou gaan .En dan wil ik nog een 3 inch downpipe en een op de vermogensbank geschreven chip in de toekomst.Begrijp me niet verkeert ik rijd de auto altijd goed warm de eerste 10 km spoeld de turbo niet en ik rag niet met de auto maar de gas plank duwen moet hij tegen kunnen .Anders had ikmijn v70 2.0 10 v 126 pk kunnen houden en een pak geld kunnen sparen
Ik heb een T5 bak liggen met 412k er op, schakelt als nieuw.
Ook heb ik een T5 bak liggen met 230k, schakelt ook als nieuw. ja het kan echt.
Ik heb 20k gereden met een 850 T5 bak waar 3 ton op zou staan, gebruikt gekocht, de bak niet gespaard, ook na tuning niet, bleef gewoon heel hoor.
Ja, bij ( verkeerd ) tunen en als een idioot optrekken bij stoplichten willen zelfs de 4 traps wel eens de geest geven.
De 50-42 kan max 400NM aan, maar gaat zelden of nooit kapot. Waren de 5 en 6 traps maar zo goed.
We zijn nu als een wilde, ongericht in het rond aan het slaan, zonder gericht te kijken waar de '" fout " zal zitten, uitlezen is de eerste stap...
ik heb de bak nog maal gerestet en een km of 30 normaal gereden en hij schakelt nu perfekt van 2 naar 3 .of dit zo blijft ???? we zullen zien morgen als ik tijd heb eens naar wat sponsers bellen
ok hier stand van zaken.ik heb vandaag olie uit de bak gehaald om te kijken hoe deze er uit ziet .kijk zelf naar de fotos ik vind dat hij heel vies is zeker omdat hij er maar max 3000 km in zit .mijn conclusie niet gespoeld enkel nieuwe olie opgedaan het vuil is dan overal los gekomen door de reinigende kracht van de olie de rest spreekt voor zich .voor alle duidelijkheid ik heb verse olie in de een gedaan en mijn max 3000km oude olie in de andere .zou het opgelost zijn moest ik hem deftich laten spoelen ?
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
hpt is wel een goed bedrijf dacht ik zo
heb er nog geen slechte verhalen over gehoord
weet wel dat ze veelal amerikanen doen
blijkbaar heb ik me dus in hen vergist, tja...
ben je er zelf niet bij geweest toen ze de olie verversten?
ik denk dat ze drain +fill hebben gedaan
beetje oude olie aftappen, nieuwe erin en :alstublieft meneer hier is de rekening
ja ze hebben met de beste bedoeling gehandeld .ik heb donderdag een afspraak met gs powerflush 1 omdat hij een sponser is en 2 omdat hij het dichtst in de buurt zit bij mij als je 87 km dicht kan noemen 3 omdat ik al heel veel goeds van hem gelezen heb .ik ben er van overtuigd dat de sponsers allemaal bekwaam en ervaring hebben
Zonder reiniger ( een goede die GS en MMTS en TPR gebruiken, na jaren lange ervaring ) en de juiste hoeveelheid ATF is het zinloos..
En dan krijg je dergelijke zaken.
Powerflush staat voor een flush volgens gelijke methode van ons 3-en. Gezamelijk hebben we duizenden automaten door de handen gehad.
vandaag bij gs gerry geweest bak gespoelt en de rest van het verhaal .tijdens de testrit deed hij het weer MAAR dat was de bak niet de motor sputtert op gas waardoor de bak af en toe omhoog of omlaag schakelt .gerry wist me te vertellen dat hij nog nooit een 4 bak gehad heeft die zo mooi en soepel schakelde de bak schakeld super en de km ters 166000 ondertussen kloppen zij hij maar dat wist ik al ik heb al 5000 km gedaan :thumb: . wat het is dat hij op gas sputert weet ik nog niet nu deed hij het op de terugweg soms wel soms niet.soms gaat de auto als een speer en dan weer niet .morge.n mijn nieuwe turbo presiorvalve gaan halen bij de dealer.gisteren heb ik mijn maat zijn s70 t5 hersteld deze had een boost leak ik had een systeempje gamaak om dit te testen en mijn auto ook getest nu hoor ikeen duidelijk lek aan de intercooler .ik ga dit verder onder zoeken maar dan in het passende topic vermelden hoe dit zit .er zit een gaatje op de itc onder maar of daar zoveel lucht uitkomt ?morgen als ik tijd heb eens op onderzoek gaan mvg raf
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 40070 Geregistreerd: 07 / 2009
In iedergeval is je bak ok, dus geen extra "dure" rekeningen voor deze meer.
Hopelijk heb je de rest ook gauw opgelost en kun je overgaan tot genieten.
Succes.
Nu even terug op de IC, er zit altijd een klein gaatje in, dit is om eventuele olie die door de carterventilatie door de inlaat wordt ingevoerd uit het intercooler systeem te laten druppelen..
Is volkomen normaal, hier zal hij niet op sissen, je moet dan denken aan een slang, of een een gescheurde IC.