Het geluid vanuit de versnellingsbak van je S zou mij in eerste instantie ook geen ontspannen rijervaring opleveren.
Bedient de koppeling wel prettig?
Tot welke waarde pk/nm garanderen ze de koppeling die er nu in zit?
Misschien dat je ooit nog een stapje lichter zou kunnen gaan, zodat meer trillingen worden opgevangen.
Of een ander ontwerp/merk koppeling.
Eventueel zou je nog wat trillingen kunnen reduceren met andere motorsteunen.
Van de andere kant, met de lsd plannen zou die lager kit natuurlijk ook de kers op de taart kunnen zijn...
Zou een hitte behandeling de tandwielen niet al kunnen versterken?
Of praat je dan over dezelfde prijzen?
Keuzes, keuzes... Maar wel leuke keuzes.
Ik neem aan dat je V na opbouw aan de hand van live waardes tuned.
Stel dat ze klop happy is kan je een "water" injectie kit overwegen.
Dan sla je gelijk ook een slag in de koeling van de inlaat lucht.
Een dikkere koppakking zou een optie kunnen zijn.
Gelukkig heb je de interne organen prima aangepast en kan ze wel tegen een stootje.
Alle turbo motoren vinden het fijn om vrijer te mogen ademen.
Dus ik ben er wel voor dat je die kop flowt.
Helemaal in combinatie met het lichtere vliegwiel zal ze graag voor je in toeren klimmen straks.
Allemaal kleine beetjes winst die onder de streep ineens "Beast mode" activeren... Uhm... Ik bedoel natuurlijk dat ie daar zuiniger van wordt!