daktent op een volvo

vakantie met een daktent

 
 
 
 
 
Bolbo
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Spanje (Oviedo)
Berichten: 4106
Geregistreerd: 09 / 2016
Subject:

Re: daktent op een volvo

 · 
Posted: 27.10.2019 - 23:39  ·  #91
50/50 mix zoals aangeraden is tot -37 C. Hogere concentratie glycol (antivries) geeft wel iets meer vorstbescherming, maar minder koeling, dus kan elders weer een probleem zijn. Er zit ook een max aan, je kan geen 100% glycol gebruiken bijv., max is dacht ik 60/40.
qawsedrf57
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Scheemda
Leeftijd: 31
Berichten: 284
Geregistreerd: 11 / 2013
Subject:

Re: daktent op een volvo

 · 
Posted: 28.10.2019 - 10:38  ·  #92
Quote door bartk

Quote door ohz274

En hoe hebben jullie je eten en drinken vorstvrij gehouden de keren dat jullie in de tent hebben overnacht?


Dit gaat raar klinken, maar een koelbox helpt hier ook. Het houd namelijk ook de kou buiten.


ja daar heb je helemaal gelijk in, zelf nooit bij stilgestaan.

bij min 30 buiten is het zo koud dat je een pannetje chocomel(1l) op een camping gastel buiten niet aan de kook krijgt.

Hans, ik kan je vertellen het is een geweldige reis!
als je nog tips nodig hebt of uitgebreider wat vragen wilt stellen kan je altijd pmen want het kan gebeuren dat ik het topic een keer over het hoofd zie.
volgens mijn heb ik zelf ergens een lijstje staan met alle dingen die ik mee had die mij handig leken maar dan moet ik ff zoeken.
ohz274
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: twente
Leeftijd: 58
Berichten: 3189
Geregistreerd: 07 / 2016
Subject:

Re: daktent op een volvo

 · 
Posted: 28.10.2019 - 11:43  ·  #93
Quote door qawsedrf57

Quote door bartk

Quote door ohz274

En hoe hebben jullie je eten en drinken vorstvrij gehouden de keren dat jullie in de tent hebben overnacht?


Dit gaat raar klinken, maar een koelbox helpt hier ook. Het houd namelijk ook de kou buiten.


ja daar heb je helemaal gelijk in, zelf nooit bij stilgestaan.

bij min 30 buiten is het zo koud dat je een pannetje chocomel(1l) op een camping gastel buiten niet aan de kook krijgt.

Hans, ik kan je vertellen het is een geweldige reis!
als je nog tips nodig hebt of uitgebreider wat vragen wilt stellen kan je altijd pmen want het kan gebeuren dat ik het topic een keer over het hoofd zie.
volgens mijn heb ik zelf ergens een lijstje staan met alle dingen die ik mee had die mij handig leken maar dan moet ik ff zoeken.


Doe ik Jan, bedankt 👍
qawsedrf57
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Scheemda
Leeftijd: 31
Berichten: 284
Geregistreerd: 11 / 2013
Subject:

Re: daktent op een volvo

 · 
Posted: 29.10.2019 - 09:34  ·  #94
Die kom ik toevallig net tegen in mijn telefoon, maar dat is een site voor het weer in die regio die ik veel heb bekeken destijds

https://www.yr.no/nb
ohz274
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: twente
Leeftijd: 58
Berichten: 3189
Geregistreerd: 07 / 2016
Subject:

Re: daktent op een volvo

 · 
Posted: 29.10.2019 - 09:40  ·  #95
Quote door qawsedrf57

Die kom ik toevallig net tegen in mijn telefoon, maar dat is een site voor het weer in die regio die ik veel heb bekeken destijds

https://www.yr.no/nb


Altijd handig 👍
 
Selected quotes for multi-quoting:   0