Ervaringen CFE Module

Can bus extentie module

 
 
 
 
 
volvotech.eu
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Locatie: Schiedam
Homepage: v-division.com
Berichten: 53
Geregistreerd: 09 / 2017
Subject:

Re: Ervaringen CFE Module

 · 
Posted: 08.01.2019 - 15:58  ·  #166
Quote door hermanusb

Quote door Doeke Dobma

Quote door hermanusb

Quote door Doeke Dobma

Dat bedoelt Bob met incomplete informatie vanuit de klant ;)

Druk op ‘reset’ (of enkele malen). Jij drukt op ‘read’ ;)


Volgens mij klaag ik nergens


Dat schrijf ik toch ook niet? De info die Bob van jou wil hebben vind je met de knop reset, niet met read. Jij hebt, per abuis neem ik aan, op read gedrukt en dan krijg je (gelukkig) de tekst ‘geen meldingen’. Als je hetzelfde nu nog eens doet en dan op reset drukt, wat je dan te zien krijgt, dat wil Bob graag weten :)


Het lichtje gaat branden bij mij dan.
Alleen niet op mijn dim.

Als ik reset doe komt er niks in beeld.
Als ik eerder reset enige tijd ingedrukt hield schakelde de cfe in en kon ik kiezen tussen summer of winter.

Dat krijg ik niet meer in beeld.


Okay helder.
Heb je met de nieuwe radio ook een canbus module (tbv stuurwiel bediening oid) ingebouwd of alleen de radio aangesloten direct op 12V etc?
hermanusb
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Apeldoorn
Leeftijd: 61
Berichten: 4710
Geregistreerd: 02 / 2015
Subject:

Re: Ervaringen CFE Module

 · 
Posted: 08.01.2019 - 16:29  ·  #167
Quote door volvotech.eu

Quote door hermanusb

Quote door Doeke Dobma

Quote door hermanusb

Quote door Doeke Dobma

Dat bedoelt Bob met incomplete informatie vanuit de klant ;)

Druk op ‘reset’ (of enkele malen). Jij drukt op ‘read’ ;)


Volgens mij klaag ik nergens


Dat schrijf ik toch ook niet? De info die Bob van jou wil hebben vind je met de knop reset, niet met read. Jij hebt, per abuis neem ik aan, op read gedrukt en dan krijg je (gelukkig) de tekst ‘geen meldingen’. Als je hetzelfde nu nog eens doet en dan op reset drukt, wat je dan te zien krijgt, dat wil Bob graag weten :)


Het lichtje gaat branden bij mij dan.
Alleen niet op mijn dim.

Als ik reset doe komt er niks in beeld.
Als ik eerder reset enige tijd ingedrukt hield schakelde de cfe in en kon ik kiezen tussen summer of winter.

Dat krijg ik niet meer in beeld.


Okay helder.
Heb je met de nieuwe radio ook een canbus module (tbv stuurwiel bediening oid) ingebouwd of alleen de radio aangesloten direct op 12V etc?


Ja.
Tbv de stuurwiel bediening heb ik een set bij jullie gekocht. Deze zit er tussen en werkt ook.

Wel een opmerking.
De cruiscontrol komt in.
4 keer knipperen met de richtingaanwijzer komt in.
Aproch verlichting doet het ook.

Alleen de melding van zomer winter doet het niet.
En in de dim stond altijd binnentemperatuur en de gereden snelheid.
Deze laatste 2 doen het niet.
Dus ook niet de melding dat de cfe ingeschakeld wordt met versie nr.
volvotech.eu
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Locatie: Schiedam
Homepage: v-division.com
Berichten: 53
Geregistreerd: 09 / 2017
Subject:

Re: Ervaringen CFE Module

 · 
Posted: 08.01.2019 - 16:31  ·  #168
Quote door hermanusb

Quote door volvotech.eu

Quote door hermanusb

Quote door Doeke Dobma

Quote door hermanusb

Quote door Doeke Dobma

Dat bedoelt Bob met incomplete informatie vanuit de klant ;)

Druk op ‘reset’ (of enkele malen). Jij drukt op ‘read’ ;)


Volgens mij klaag ik nergens


Dat schrijf ik toch ook niet? De info die Bob van jou wil hebben vind je met de knop reset, niet met read. Jij hebt, per abuis neem ik aan, op read gedrukt en dan krijg je (gelukkig) de tekst ‘geen meldingen’. Als je hetzelfde nu nog eens doet en dan op reset drukt, wat je dan te zien krijgt, dat wil Bob graag weten :)


Het lichtje gaat branden bij mij dan.
Alleen niet op mijn dim.

Als ik reset doe komt er niks in beeld.
Als ik eerder reset enige tijd ingedrukt hield schakelde de cfe in en kon ik kiezen tussen summer of winter.

Dat krijg ik niet meer in beeld.


Okay helder.
Heb je met de nieuwe radio ook een canbus module (tbv stuurwiel bediening oid) ingebouwd of alleen de radio aangesloten direct op 12V etc?


Ja.
Tbv de stuurwiel bediening heb ik een set bij jullie gekocht. Deze zit er tussen en werkt ook.

Wel een opmerking.
De cruiscontrol komt in.
4 keer knipperen met de richtingaanwijzer komt in.
Aproch verlichting doet het ook.

Alleen de melding van zomer winter doet het niet.
En in de dim stond altijd binnentemperatuur en de gereden snelheid.
Deze laatste 2 doen het niet.
Dus ook niet de melding dat de cfe ingeschakeld wordt met versie nr.


CFE reeds een x uitgenomen en opnieuw laten initialiseren?
(CFE er in steken, even wachten tot knippers gezien zijn!)
hermanusb
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Apeldoorn
Leeftijd: 61
Berichten: 4710
Geregistreerd: 02 / 2015
Subject:

Re: Ervaringen CFE Module

 · 
Posted: 08.01.2019 - 16:35  ·  #169
Quote door volvotech.eu

Quote door hermanusb

Quote door volvotech.eu

Quote door hermanusb

Quote door Doeke Dobma

Quote door hermanusb

Quote door Doeke Dobma

Dat bedoelt Bob met incomplete informatie vanuit de klant ;)

Druk op ‘reset’ (of enkele malen). Jij drukt op ‘read’ ;)


Volgens mij klaag ik nergens


Dat schrijf ik toch ook niet? De info die Bob van jou wil hebben vind je met de knop reset, niet met read. Jij hebt, per abuis neem ik aan, op read gedrukt en dan krijg je (gelukkig) de tekst ‘geen meldingen’. Als je hetzelfde nu nog eens doet en dan op reset drukt, wat je dan te zien krijgt, dat wil Bob graag weten :)


Het lichtje gaat branden bij mij dan.
Alleen niet op mijn dim.

Als ik reset doe komt er niks in beeld.
Als ik eerder reset enige tijd ingedrukt hield schakelde de cfe in en kon ik kiezen tussen summer of winter.

Dat krijg ik niet meer in beeld.


Okay helder.
Heb je met de nieuwe radio ook een canbus module (tbv stuurwiel bediening oid) ingebouwd of alleen de radio aangesloten direct op 12V etc?


Ja.
Tbv de stuurwiel bediening heb ik een set bij jullie gekocht. Deze zit er tussen en werkt ook.

Wel een opmerking.
De cruiscontrol komt in.
4 keer knipperen met de richtingaanwijzer komt in.
Aproch verlichting doet het ook.

Alleen de melding van zomer winter doet het niet.
En in de dim stond altijd binnentemperatuur en de gereden snelheid.
Deze laatste 2 doen het niet.
Dus ook niet de melding dat de cfe ingeschakeld wordt met versie nr.


CFE reeds een x uitgenomen en opnieuw laten initialiseren?
(CFE er in steken, even wachten tot knippers gezien zijn!)


Kijk eens aan.
Dat ding hing al vanaf dag 1 achter bij de rti.

En nu werkt alles weer...
Toppie... dus bedankt.
volvotech.eu
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Locatie: Schiedam
Homepage: v-division.com
Berichten: 53
Geregistreerd: 09 / 2017
Subject:

Re: Ervaringen CFE Module

 · 
Posted: 08.01.2019 - 16:39  ·  #170
Quote door hermanusb

Quote door volvotech.eu

Quote door hermanusb

Quote door volvotech.eu

Quote door hermanusb

Quote door Doeke Dobma

Quote door hermanusb

Quote door Doeke Dobma

Dat bedoelt Bob met incomplete informatie vanuit de klant ;)

Druk op ‘reset’ (of enkele malen). Jij drukt op ‘read’ ;)


Volgens mij klaag ik nergens


Dat schrijf ik toch ook niet? De info die Bob van jou wil hebben vind je met de knop reset, niet met read. Jij hebt, per abuis neem ik aan, op read gedrukt en dan krijg je (gelukkig) de tekst ‘geen meldingen’. Als je hetzelfde nu nog eens doet en dan op reset drukt, wat je dan te zien krijgt, dat wil Bob graag weten :)


Het lichtje gaat branden bij mij dan.
Alleen niet op mijn dim.

Als ik reset doe komt er niks in beeld.
Als ik eerder reset enige tijd ingedrukt hield schakelde de cfe in en kon ik kiezen tussen summer of winter.

Dat krijg ik niet meer in beeld.


Okay helder.
Heb je met de nieuwe radio ook een canbus module (tbv stuurwiel bediening oid) ingebouwd of alleen de radio aangesloten direct op 12V etc?


Ja.
Tbv de stuurwiel bediening heb ik een set bij jullie gekocht. Deze zit er tussen en werkt ook.

Wel een opmerking.
De cruiscontrol komt in.
4 keer knipperen met de richtingaanwijzer komt in.
Aproch verlichting doet het ook.

Alleen de melding van zomer winter doet het niet.
En in de dim stond altijd binnentemperatuur en de gereden snelheid.
Deze laatste 2 doen het niet.
Dus ook niet de melding dat de cfe ingeschakeld wordt met versie nr.


CFE reeds een x uitgenomen en opnieuw laten initialiseren?
(CFE er in steken, even wachten tot knippers gezien zijn!)


Kijk eens aan.
Dat ding hing al vanaf dag 1 achter bij de rti.

En nu werkt alles weer...
Toppie... dus bedankt.


Mooi.
Denk door RTI/Radio ineens foetsie beperkt in functie. Nu 'weet' hij weer wat er in de auto zit en kan zijn ding doen!
Noob
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Berichten: 455
Geregistreerd: 10 / 2012
Subject:

Re: Ervaringen CFE Module

 · 
Posted: 08.01.2019 - 19:55  ·  #171
Quote door volvotech.eu

Quote door Noob

Mijn CFE heeft het een tijd goed gedaan, maar de laatste tijd niet meer.
Uitgerekend tijdens de APK bedacht het klungel zich om ervoor te zorgen dat geen enkel indicatorlampje in het dash het nog deed en het groot licht niet meer "overgenomen" werd m.a.w. alleen nog maar seinen zonder het verklikkerlichtje te laten branden, maar niet meer constant branden.
De garage belde me op met afkeur als boodschap en de vraag of ze moesten repareren?
Ik was uiteraard perplex, vrouwlief was er naar toe gereden en alles werkte volgens haar en nu deze boodschap.
Auto door mijn vrouw opgehaald want vond dit wel een vreemd verhaal.
Thuisgekomen die avond even in de auto gesprongen en alles werkte zoals mijn vrouw al had weten te melden.
Twee weken ermee gereden eer ik naar de herkeuring kon. (weet het illegaal etc)
Auto aangeboden en wat denk je? WEEER de keurmeester die de auto wilt afkeuren omdat niets het doet.
Gelukkig was ik blijven wachten en kon dus meteen aanschouwen wat er aan de hand was en ja hoor geen verklikkerlichtjes en geen groot licht......
Toevallig dacht ik aan de CFE en na uittrekken van het ding werkte alles zoals het werken moet!
Nu heb ik wat liggen kloeten met dat ding, instellingen zijn zoals gewenst en de meeste dingen werken zoals ze moeten werken maar bv de portiervergrendeling bij overschrijden van de ingestelde snelheid (ingesteld op 20km/u) heeft zichzelf vervangen met het kort aangaan van alle knipperlichten.
VolvoTech reageert niet op mijn vragen terwijl ik dat ding toch gewoon officieel bij hun gekocht heb, dus daar heb ik niets aan.
Kan iemand me op het goede spoor zetten of moet ik het maar als een gevalletje "jammer dan" afdoen?


Ik ken dit verhaal niet uit email en heb geen support thread (ticket) kunnwn vinden met je klacht, en aan je forum naam kan ik (natuurlijk) ook niet echt opmaken hoe ik nog verder zou moeten zoeken (in email ofzo).

Wij reageren altijd op vragen, vrij snel vinden we zelf, sowieso met 'iets' (ookal kunnen we misschien eea niet gelijk oplossen) dus begrijp niet zo goed waar dit vandaan komt.

Klachten hier melden helpt niet, wij kunnen niet op alle globale fora dit soort issues 'bijhouden' en daaruit filteren, we geven dan ook overal aan (ook hier, zelfs in footer) : mail of ticket aanmaken aub.

Dus ook voor jou... graag een email of nog beter een ticket per bug die je vindt! (graag zoals we dan vragen met complete auto info erbij (ticket systeem helpt je daarbij)).

En het is dat ik toevallig gewezen werd (door iemand die zich verbaasde over de berichtjes hier) in dit draadje anders had ik hier ook nu niet gereageerd ;-)


Volgens mij vroeg ik hier of iemand me kon wijzen hoe ik de CFE kon resetten aangezien ik geen antwoord kreeg van Volvotech.
Geen klacht maar een vraag.
(waarop ik overigens nog steeds geen antwoord op heb, behalve dan dat Volvotech blijkbaar heilig verklaard is en iedere opmerking die maar enigszins negatief zou klinken als godslastering gezien wordt)
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39723
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: Ervaringen CFE Module

 · 
Posted: 08.01.2019 - 20:24  ·  #172
Even voor de goede orde, geen enkel bedrijf is heilig en dat is eigenlijk ook onmogelijk.
Wel is het zo dat er bij elk bedrijf wel eens iets misgaat.
Vooral de manier waar hier mee om wordt gegaan is bepalend.
volvotech.eu
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Locatie: Schiedam
Homepage: v-division.com
Berichten: 53
Geregistreerd: 09 / 2017
Subject:

Re: Ervaringen CFE Module

 · 
Posted: 08.01.2019 - 23:16  ·  #173
Quote door Noob

Quote door volvotech.eu

Quote door Noob

Mijn CFE heeft het een tijd goed gedaan, maar de laatste tijd niet meer.
Uitgerekend tijdens de APK bedacht het klungel zich om ervoor te zorgen dat geen enkel indicatorlampje in het dash het nog deed en het groot licht niet meer "overgenomen" werd m.a.w. alleen nog maar seinen zonder het verklikkerlichtje te laten branden, maar niet meer constant branden.
De garage belde me op met afkeur als boodschap en de vraag of ze moesten repareren?
Ik was uiteraard perplex, vrouwlief was er naar toe gereden en alles werkte volgens haar en nu deze boodschap.
Auto door mijn vrouw opgehaald want vond dit wel een vreemd verhaal.
Thuisgekomen die avond even in de auto gesprongen en alles werkte zoals mijn vrouw al had weten te melden.
Twee weken ermee gereden eer ik naar de herkeuring kon. (weet het illegaal etc)
Auto aangeboden en wat denk je? WEEER de keurmeester die de auto wilt afkeuren omdat niets het doet.
Gelukkig was ik blijven wachten en kon dus meteen aanschouwen wat er aan de hand was en ja hoor geen verklikkerlichtjes en geen groot licht......
Toevallig dacht ik aan de CFE en na uittrekken van het ding werkte alles zoals het werken moet!
Nu heb ik wat liggen kloeten met dat ding, instellingen zijn zoals gewenst en de meeste dingen werken zoals ze moeten werken maar bv de portiervergrendeling bij overschrijden van de ingestelde snelheid (ingesteld op 20km/u) heeft zichzelf vervangen met het kort aangaan van alle knipperlichten.
VolvoTech reageert niet op mijn vragen terwijl ik dat ding toch gewoon officieel bij hun gekocht heb, dus daar heb ik niets aan.
Kan iemand me op het goede spoor zetten of moet ik het maar als een gevalletje "jammer dan" afdoen?


Ik ken dit verhaal niet uit email en heb geen support thread (ticket) kunnwn vinden met je klacht, en aan je forum naam kan ik (natuurlijk) ook niet echt opmaken hoe ik nog verder zou moeten zoeken (in email ofzo).

Wij reageren altijd op vragen, vrij snel vinden we zelf, sowieso met 'iets' (ookal kunnen we misschien eea niet gelijk oplossen) dus begrijp niet zo goed waar dit vandaan komt.

Klachten hier melden helpt niet, wij kunnen niet op alle globale fora dit soort issues 'bijhouden' en daaruit filteren, we geven dan ook overal aan (ook hier, zelfs in footer) : mail of ticket aanmaken aub.

Dus ook voor jou... graag een email of nog beter een ticket per bug die je vindt! (graag zoals we dan vragen met complete auto info erbij (ticket systeem helpt je daarbij)).

En het is dat ik toevallig gewezen werd (door iemand die zich verbaasde over de berichtjes hier) in dit draadje anders had ik hier ook nu niet gereageerd ;-)


Volgens mij vroeg ik hier of iemand me kon wijzen hoe ik de CFE kon resetten aangezien ik geen antwoord kreeg van Volvotech.
Geen klacht maar een vraag.
(waarop ik overigens nog steeds geen antwoord op heb, behalve dan dat Volvotech blijkbaar heilig verklaard is en iedere opmerking die maar enigszins negatief zou klinken als godslastering gezien wordt)


Ik zie die vraag (resetten) niet terug in je tekst.
Wat ik lees is dat je vertelt dat we je niet helpen terwijl je de cfe bij ons gekocht hebt.
En niet helpen is not done wat ons betreft dus reageren we er even op.

We hebben meer informatie nodig... dus graag een ticket aanmaken of een uitgebreide e-mail (maar liever ticket) dan kunnen we aan de slag!
gillerbee
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: enschede
Leeftijd: 52
Berichten: 1123
Geregistreerd: 09 / 2010
Subject:

Re: Ervaringen CFE Module

 · 
Posted: 09.01.2019 - 00:39  ·  #174
Al jaren wil ik eigenlijk een cfe, eigenlijk maar voor een paar functies, vooral die waar de ramen automatisch sluiten bij vergrendeling van de deuren (comfortschakeling). En daar was de module me nou net een klein beetje te prijzig voor in mijn rare hoofd... Nu zag ik de postings op dit thread voorbij komen de laatste paar dagen en dacht eigenlijk bij mezelf dat ik er blij van was dat ik hem niet aangeschaft had vanwege de klachten die opeens verschenen. Gelukkig heb ik de hele thread gelezen en ik moet volvotech een groot compliment geven voor de manier waarop hier even iedereen te woord wordt gestaan!

klein vraagje nog, ik denk dat ik aan de eerste versie cfe meer dan voldoende heb (voor de comfortschakeling), zijn die er nog? voor een klein prijsje, in een stoffig hoekje voor v70 170pk uit 2001?
volvotech.eu
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Locatie: Schiedam
Homepage: v-division.com
Berichten: 53
Geregistreerd: 09 / 2017
Subject:

Re: Ervaringen CFE Module

 · 
Posted: 09.01.2019 - 10:22  ·  #175
Quote door gillerbee

Al jaren wil ik eigenlijk een cfe, eigenlijk maar voor een paar functies, vooral die waar de ramen automatisch sluiten bij vergrendeling van de deuren (comfortschakeling). En daar was de module me nou net een klein beetje te prijzig voor in mijn rare hoofd... Nu zag ik de postings op dit thread voorbij komen de laatste paar dagen en dacht eigenlijk bij mezelf dat ik er blij van was dat ik hem niet aangeschaft had vanwege de klachten die opeens verschenen. Gelukkig heb ik de hele thread gelezen en ik moet volvotech een groot compliment geven voor de manier waarop hier even iedereen te woord wordt gestaan!

klein vraagje nog, ik denk dat ik aan de eerste versie cfe meer dan voldoende heb (voor de comfortschakeling), zijn die er nog? voor een klein prijsje, in een stoffig hoekje voor v70 170pk uit 2001?


Even per email aub, heb wel een inruiler liggen.
En idd voor comfort sluiting in een P2 2001 is het zeker afdoende!
Noob
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Berichten: 455
Geregistreerd: 10 / 2012
Subject:

Re: Ervaringen CFE Module

 · 
Posted: 09.01.2019 - 17:06  ·  #176
Quote door volvotech.eu

Quote door Noob

Quote door volvotech.eu

Quote door Noob

Mijn CFE heeft het een tijd goed gedaan, maar de laatste tijd niet meer.
Uitgerekend tijdens de APK bedacht het klungel zich om ervoor te zorgen dat geen enkel indicatorlampje in het dash het nog deed en het groot licht niet meer "overgenomen" werd m.a.w. alleen nog maar seinen zonder het verklikkerlichtje te laten branden, maar niet meer constant branden.
De garage belde me op met afkeur als boodschap en de vraag of ze moesten repareren?
Ik was uiteraard perplex, vrouwlief was er naar toe gereden en alles werkte volgens haar en nu deze boodschap.
Auto door mijn vrouw opgehaald want vond dit wel een vreemd verhaal.
Thuisgekomen die avond even in de auto gesprongen en alles werkte zoals mijn vrouw al had weten te melden.
Twee weken ermee gereden eer ik naar de herkeuring kon. (weet het illegaal etc)
Auto aangeboden en wat denk je? WEEER de keurmeester die de auto wilt afkeuren omdat niets het doet.
Gelukkig was ik blijven wachten en kon dus meteen aanschouwen wat er aan de hand was en ja hoor geen verklikkerlichtjes en geen groot licht......
Toevallig dacht ik aan de CFE en na uittrekken van het ding werkte alles zoals het werken moet!
Nu heb ik wat liggen kloeten met dat ding, instellingen zijn zoals gewenst en de meeste dingen werken zoals ze moeten werken maar bv de portiervergrendeling bij overschrijden van de ingestelde snelheid (ingesteld op 20km/u) heeft zichzelf vervangen met het kort aangaan van alle knipperlichten.
VolvoTech reageert niet op mijn vragen terwijl ik dat ding toch gewoon officieel bij hun gekocht heb, dus daar heb ik niets aan.
Kan iemand me op het goede spoor zetten of moet ik het maar als een gevalletje "jammer dan" afdoen?


Ik ken dit verhaal niet uit email en heb geen support thread (ticket) kunnwn vinden met je klacht, en aan je forum naam kan ik (natuurlijk) ook niet echt opmaken hoe ik nog verder zou moeten zoeken (in email ofzo).

Wij reageren altijd op vragen, vrij snel vinden we zelf, sowieso met 'iets' (ookal kunnen we misschien eea niet gelijk oplossen) dus begrijp niet zo goed waar dit vandaan komt.

Klachten hier melden helpt niet, wij kunnen niet op alle globale fora dit soort issues 'bijhouden' en daaruit filteren, we geven dan ook overal aan (ook hier, zelfs in footer) : mail of ticket aanmaken aub.

Dus ook voor jou... graag een email of nog beter een ticket per bug die je vindt! (graag zoals we dan vragen met complete auto info erbij (ticket systeem helpt je daarbij)).

En het is dat ik toevallig gewezen werd (door iemand die zich verbaasde over de berichtjes hier) in dit draadje anders had ik hier ook nu niet gereageerd ;-)


Volgens mij vroeg ik hier of iemand me kon wijzen hoe ik de CFE kon resetten aangezien ik geen antwoord kreeg van Volvotech.
Geen klacht maar een vraag.
(waarop ik overigens nog steeds geen antwoord op heb, behalve dan dat Volvotech blijkbaar heilig verklaard is en iedere opmerking die maar enigszins negatief zou klinken als godslastering gezien wordt)


Ik zie die vraag (resetten) niet terug in je tekst.
Wat ik lees is dat je vertelt dat we je niet helpen terwijl je de cfe bij ons gekocht hebt.
En niet helpen is not done wat ons betreft dus reageren we er even op.

We hebben meer informatie nodig... dus graag een ticket aanmaken of een uitgebreide e-mail (maar liever ticket) dan kunnen we aan de slag!


Altijd reageren is loffelijk maar in de praktijk blijkt dat dus niet altijd zo te zijn. (gezien ook de reactie van een medeforumlid hier)

Over het "resetten" ik heb dat woord niet gebruikt maar gevraagd of iemand me op het goede spoor kon zetten.

Inmiddels heb ik de CFE in de vuilnisbak geflikkerd na een week ergernis en een originele Volvo comfortmodule gekocht voor 4 tientjes.
OttoV
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Dubbeldam
Leeftijd: 37
Berichten: 1760
Geregistreerd: 11 / 2012
Subject:

Re: Ervaringen CFE Module

 · 
Posted: 09.01.2019 - 19:49  ·  #177
Ook goed...
Noob
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Berichten: 455
Geregistreerd: 10 / 2012
Subject:

Re: Ervaringen CFE Module

 · 
Posted: 09.01.2019 - 20:42  ·  #178
Quote door OttoV

Ook goed...


Nee.

Beter, werkt zoals het werken moet.
Geen problemen met afwijkende software e.d. ......
martijnvk
Veteraan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Lienden
Leeftijd: 29
Berichten: 473
Geregistreerd: 11 / 2015
Subject:

Re: Ervaringen CFE Module

 · 
Posted: 09.01.2019 - 21:48  ·  #179
Ik denk dat het zo wel duidelijk genoeg is.

Het is natuurlijk zonde om de CFE weg te gooien maar naast dat is er nu nog na de laatste post een ticket aangemaakt bij Volvotech?

Je leest ook bij hun als je een ticket of een mail stuurt dat je een direct een standaard reactie terug krijg dat ze het ontzettend druk hebben.
Dat wilt niet zeggen dat er "niet" gereageerd mag worden maar wel langer mag duren dan normaal.

Ik neem het voor niemand op maar als ik mijn eigen ervaring bekijk met Volvotech dan kan het soms (door de drukte) komen dat een reactie soms wat langer duurt maar een oplossing komt er eigenlijk altijd wel.

Dus conclusie: haal de CFE uit de prullenbak en neem even nogmaals per email of via de website contact met hun op en dan zal er heus wel een oplossing bedacht worden.

Groetjes Martijn
[-Tom-]
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: Achterhoek
Leeftijd: 37
Homepage: fs1forum.com
Berichten: 3766
Geregistreerd: 10 / 2013
Subject:

Re: Ervaringen CFE Module

 · 
Posted: 09.01.2019 - 21:57  ·  #180
Of stuur hem desnoods naar mij op ;) ik betaal de verzendkosten :p
 
Selected quotes for multi-quoting:   0