Four-C v70R AWD veren en shocks (group buy?)

Poll

v70R AWD 2003-2007 set achterveren
ik wil zeker een set nieuwe achterveren <1000 euro

0 (0%)
ik wil zeker een set achterveren <500 euro

0 (0%)
ik wil zeker een set achterveren maar alleen als cheap (200-400 ish euro?)

0 (0%)
ik twijfel

0 (0%)
ik wil het zeker niet

0 (0%)
Total votes:0
pavbes
Forumlid.
Geslacht:
Subject:

Four-C v70R AWD veren en shocks (group buy?)

· 
Posted: Gisteren om 22:05  ·  #1
Hallo,

Na een flinke rebuild van de motor incl tuning komt binnenkort het onderstel aan de beurt.

Dus in de aanbieding een complete set four-c met veren en stabilisatorstangen en regelunits van een v70R uit 2006. Niet meer zo goed als nieuw maar ook niet verrot. Dempers niet lek. Alleen als totale set te koop incl alles.

Verder zoek ik nu alles bij elkaar om alles te vervangen voor nieuw met de eisen:
- alles nieuw en zoals origineel en niet verlagen
- achter eventueel HD veren
- four-c behouden met nieuwe schocks en ook regelsensoren etc
- verzwaarde stabilisatorstangen (IPD?)

Tips do’s en dont’s?

Ik geloof dat de achterveren niet meer nieuw te koop zijn maar vond een fabrikant die veren maakt hier in Nederland. Daar ga ik binnenkort langs. GRAAG HIER IN DE POLL REAGEREN ALS JE OOK EEN SET NIEUWE v70R awd ACHTERVEREN ZOU WILLEN BESTELLEN dan kunnen we de productiekosten delen. Kosten schatting 300-400 ex btw voor een set achterveren plus nog de opstartkosten. Bij weinig interesse kijk ik nog of een automaterialen zaak evt wil instappen maar dan gaan die erna ook marge pakken en wordt t duurder.
Gero
VolvoV70forum member
Geslacht:
Subject:

Re: Four-C v70R AWD veren en shocks (group buy?)

· 
Posted: Vandaag om 09:16  ·  #2
Quote door pavbes

Hallo,

Na een flinke rebuild van de motor incl tuning komt binnenkort het onderstel aan de beurt.

Dus in de aanbieding een complete set four-c met veren en stabilisatorstangen en regelunits van een v70R uit 2006. Niet meer zo goed als nieuw maar ook niet verrot. Dempers niet lek. Alleen als totale set te koop incl alles.

Verder zoek ik nu alles bij elkaar om alles te vervangen voor nieuw met de eisen:
- alles nieuw en zoals origineel en niet verlagen
- achter eventueel HD veren
- four-c behouden met nieuwe schocks en ook regelsensoren etc
- verzwaarde stabilisatorstangen (IPD?)

Tips do’s en dont’s?

Ik geloof dat de achterveren niet meer nieuw te koop zijn maar vond een fabrikant die veren maakt hier in Nederland. Daar ga ik binnenkort langs. GRAAG HIER IN DE POLL REAGEREN ALS JE OOK EEN SET NIEUWE v70R awd ACHTERVEREN ZOU WILLEN BESTELLEN dan kunnen we de productiekosten delen. Kosten schatting 300-400 ex btw voor een set achterveren plus nog de opstartkosten. Bij weinig interesse kijk ik nog of een automaterialen zaak evt wil instappen maar dan gaan die erna ook marge pakken en wordt t duurder.

https://www.vivaperformance.co…s60r-v70r/

volgens deze site zijn ze nog wel te koop
ries123
Supporting Member
Geslacht: n/a
Subject:

Re: Four-C v70R AWD veren en shocks (group buy?)

· 
Posted: Vandaag om 14:08  ·  #3
Gaat om de veren Gero, niet de schokdempers.
Selected quotes for multi-quoting:   0