En hoe begint het nieuwe jaar?

 
 
 
 
 
Toetje
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 183
Geregistreerd: 12 / 2013
Subject:

Re: En hoe begint het nieuwe jaar?

 · 
Posted: 05.01.2014 - 10:29  ·  #31
Quote door Martijn-Wietse

Lijkt er ook netjes uit te zien,
http://www.marktplaats.nl/a/au…ousPage=lr


Die ziet er zeker mooi uit maar is al verkocht :(. En al een halve week. Snap niet waarom ze dan die advertenties niet weghalen :(
Toetje
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 183
Geregistreerd: 12 / 2013
Subject:

Re: En hoe begint het nieuwe jaar?

 · 
Posted: 05.01.2014 - 10:30  ·  #32
Nog niet aan het poetsen geweest, het is zondag haha en ik ben nog niet wakker :P
Toetje
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 183
Geregistreerd: 12 / 2013
Subject:

Re: En hoe begint het nieuwe jaar?

 · 
Posted: 05.01.2014 - 10:32  ·  #33
Toetje
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 183
Geregistreerd: 12 / 2013
Subject:

Re: En hoe begint het nieuwe jaar?

 · 
Posted: 05.01.2014 - 10:36  ·  #34
Lastig zoeken als je er de ballen verstand van hebt haha. Maar we geven niet op!
Toetje
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 183
Geregistreerd: 12 / 2013
Subject:

Re: En hoe begint het nieuwe jaar?

 · 
Posted: 05.01.2014 - 10:40  ·  #35
http://occasions.schoutenautot…o=gallerij
Deze is ook interessant denk ik alleen was die persoon niet te bereiken zaterdag. Moeite waard om morgen eens achteraan te bellen?
tienklepper
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: Geleen
Leeftijd: 48
Homepage: linkedin.com/in/ju…
Berichten: 3115
Geregistreerd: 01 / 2013
Subject:

Re: En hoe begint het nieuwe jaar?

 · 
Posted: 05.01.2014 - 10:51  ·  #36
Quote door Martijn-Wietse


Idd heel mooi! :love:
Vwb die 2.5, dit zijn geen snelheids monsters of stoplichtsprinters, maar heerlijke reismachines, die comfortabel veel km wegrijden.
Toetje
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 183
Geregistreerd: 12 / 2013
Subject:

Re: En hoe begint het nieuwe jaar?

 · 
Posted: 05.01.2014 - 11:02  ·  #37
Quote door tienklepper



Idd heel mooi! :love:
Vwb die 2.5, dit zijn geen snelheids monsters of stoplichtsprinters, maar heerlijke reismachines, die comfortabel veel km wegrijden.


:O Die heb ik gemist. Die is heel mooi :). Jammer dat het zondag is.
Walterj
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: NederBetuwe
Leeftijd: 54
Berichten: 6043
Geregistreerd: 01 / 2013
Subject:

Re: En hoe begint het nieuwe jaar?

 · 
Posted: 05.01.2014 - 11:21  ·  #38
Volgens mij zijn er in nederland officieel alleen 2.5 motoren geleverd in de classics, als we het over benzine modellen hebben. En dan is er de 2.5 10V, met in totaal 10 kleppen (in en uitlaatkleppen), deze motoren staan bekend als onverwoestbaar. En dan is er de 2.5 20V (20 kleppen, ademt wat vrijer), deze is iets vlotter en ook een zeer goed motorblok. Er zijn ook 2.0 motoren, maar dat zijn dan import modellen en dan alleen als T5 geleverd (sportief model met veul peekaas).
Als dit onjuist is, please correct!
yannickdv
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: Eindhoven
Leeftijd: 30
Berichten: 2683
Geregistreerd: 12 / 2013
Subject:

Re: En hoe begint het nieuwe jaar?

 · 
Posted: 05.01.2014 - 11:22  ·  #39
Quote door Toetje

Quote door tienklepper



Idd heel mooi! :love:
Vwb die 2.5, dit zijn geen snelheids monsters of stoplichtsprinters, maar heerlijke reismachines, die comfortabel veel km wegrijden.


:O Die heb ik gemist. Die is heel mooi :). Jammer dat het zondag is.


Je kunt het natuurlijk gewoon proberen :) Mss neemt ie wel op :lol:
Toetje
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 183
Geregistreerd: 12 / 2013
Subject:

Re: En hoe begint het nieuwe jaar?

 · 
Posted: 05.01.2014 - 11:24  ·  #40
Quote door tienklepper

Quote door Martijn-Wietse


Idd heel mooi! :love:



WE GAAN MORGEN NAAR DEZE KIJKEN \o/ :)

Volgens hem is ie in perfecte staat. Alles erop en eraan. Zelfs achterbank verwarmd. Klein krasje op de rechter voorkant maar dat is op de foto ook te zien.

Ik kan de Zaf bij hem inruilen, betaal ik 350 bij.

Eens kijken of onze luie tukker wakker is want heb hem wel gezegd dat een kenner nog even belt. Mij kan je tenslotte alles wijsmaken :D.
yannickdv
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: Eindhoven
Leeftijd: 30
Berichten: 2683
Geregistreerd: 12 / 2013
Subject:

Re: En hoe begint het nieuwe jaar?

 · 
Posted: 05.01.2014 - 12:02  ·  #41
Quote door Toetje


WE GAAN MORGEN NAAR DEZE KIJKEN \o/ :)

Volgens hem is ie in perfecte staat. Alles erop en eraan. Zelfs achterbank verwarmd. Klein krasje op de rechter voorkant maar dat is op de foto ook te zien.

Ik kan de Zaf bij hem inruilen, betaal ik 350 bij.

Eens kijken of onze luie tukker wakker is want heb hem wel gezegd dat een kenner nog even belt. Mij kan je tenslotte alles wijsmaken :D.


Gaaf!! Succes ermee. Das nog een leuke inruil die je terug krijgt voor een Slopel :P

We wachten allen in spanning af O-) :love:
Toetje
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 183
Geregistreerd: 12 / 2013
Subject:

Re: En hoe begint het nieuwe jaar?

 · 
Posted: 05.01.2014 - 12:05  ·  #42
Ik ben er helemaal hyper van haha. Zal dan eindelijk mijn droom op wielen uitkomen? :D Ik vind 'r echt zo ongelooflijk mooi. :love:

Inderdaad niet slecht. Hij wilde wel eerst minder geven maar heb hem met een lief stemmetje gevraagd iets beter zijn best voor me te doen :D.
StefanCJ
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Utrecht
Berichten: 310
Geregistreerd: 11 / 2013
Subject:

Re: En hoe begint het nieuwe jaar?

 · 
Posted: 05.01.2014 - 12:10  ·  #43
Er zit geen APK op de auto, zorg dat je een nieuwe APK krijgt bij aankoop. Neem ook even iemand mee die kan beoordelen of de auto technisch in orde is, APK zegt niet alles dus dat bied weinig zekerheid.

Realiseer je goed dat het onderhouden van een V70 een dure hobby is, zeker in vergelijking met een Zafira.

Succes met je keuze! Jammer dat de auto niet in de buurt van Utrecht staat, anders had ik aangeboden om met je mee te gaan kijken als je dat prettig zou vinden.

Succes!

:-)
Walterj
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: NederBetuwe
Leeftijd: 54
Berichten: 6043
Geregistreerd: 01 / 2013
Subject:

Re: En hoe begint het nieuwe jaar?

 · 
Posted: 05.01.2014 - 12:35  ·  #44
En vergeet niet, er staat genoeg te koop, dus als je twijfelt, of ze moeilijk over een apk, lekker laten staan en op naar de volgende.
Als er geen apk op zit is dat neit direct treden voor argwaan. Sommige handelaren laten het verlopen als ze niet weten of de auto wel verkocht gaat worden, zeker als er kosten zijn om weer een apk er op te krijgen. Dat kan iets simpels zijn als een paar nieuwe banden of remblokken, maar deze kosten maken ze niet als dat niet strikt noodzakelijk is.
Maar laat duidelijk weten dat er een geldige (nieuwe) apk op moet zitten. Anders hoef je er niet heen.

Ik heb het ook meegemaakt, ik ging naar een C70 kijken, leek allemaal best aardig, maar toen kwam ik erachter dat de handelaar de auto wilde verkopen zonder apk, want 'er moest best wat gebeuren om m weer door de apk te krijgen'.
Als ik een auto koop zonder apk mag ik er niet mee rijden, en als ik m niet direct schors krijg ik vanzelf post met een acceptgiro.
Deze auto staat er al ruim een jaar, en de prijs is nog steeds hetzelfde (veel te hoog: waar je een prima rijdende goedgekeurde voor kan kopen)
Toetje
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 183
Geregistreerd: 12 / 2013
Subject:

Re: En hoe begint het nieuwe jaar?

 · 
Posted: 05.01.2014 - 13:44  ·  #45
Helemaal niet meer aan de APK gedacht! Dank je jongens.

Ik heb hem net een sms gestuurd met de vraag of deze er wel op gaat en dat dat voor ons wel belangrijk is en dat ik aanneem dat bij een auto in deze staat dit geen probleem zal zijn :D.

@Stefan: jammer inderdaad. Ik weet niet of Tristan morgen kan dus de kans is aanwezig dat we het zonder kenner moeten doen :(.

Mocht het onverhoopt niet doorgaan mag ik je dan in gedachten houden? Je weet nooit tenslotte.
 
Selected quotes for multi-quoting:   0