En hoe begint het nieuwe jaar?

 
 
 
 
 
Toetje
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 183
Geregistreerd: 12 / 2013
Subject:

Re: En hoe begint het nieuwe jaar?

 · 
Posted: 05.01.2014 - 18:29  ·  #61
Waltersan: superbedankt voor je tijd en energie die je hier in steekt! Zeer gewaardeerd.

De distributieriem was niet te lang geleden vervangen maar ga ik zeker navragen. Tris gaat mee, die pik ik eerst even op in de uithoek waar ie woont :P, en dan rijden we door naar die kerel. En dan maar zien.

Klopt wat je zegt. Realiseer ik me ook. ik zoek aan de onderkant en dat ik de enige niet ben weet ik inmiddels ook haha. Qua auto's ben ik niet sterk maar ik ben blij dat je nog even die wet benoemt, daar ben ik namelijk wel van op de hoogte.

We gaan het zien. Ben heel benieuwd.
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: En hoe begint het nieuwe jaar?

 · 
Posted: 05.01.2014 - 18:34  ·  #62
De kogel is door de kerk! Net contact gehad met Toet en ik ga morgen gewapend met laptop, uitleesapparatuur en een kritisch oog mee naar Zutphen om daar de Volvo te bezichtigen. Het lijkt me een mooie auto met een lekker motortje, Niet de meest zuinige in zijn soort maar wel één van de fijnere motoren. Ik ben benieuwd wat er morgen uit gaat komen. Ook wil ik wel over de prijs onderhandelen. Voor niets gaat de zon op. De APK moet gewoon daar gedaan worden. Wil dus ook echt erop aan gaan sturen dat dit morgen in alle vroegte gaat gebeuren. Ik heb het gevoel dat we morgen weleens een heel blije, roffelende Toet kunnen verwachten! :love:
Toetje
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 183
Geregistreerd: 12 / 2013
Subject:

Re: En hoe begint het nieuwe jaar?

 · 
Posted: 05.01.2014 - 18:45  ·  #63
Nou, jij hebt wel heel grote en snode plannen haha. Ik hou me stil. Ik ga wel het onwetende meisje uithangen ofzo :P
StefanCJ
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Utrecht
Berichten: 310
Geregistreerd: 11 / 2013
Subject:

Re: En hoe begint het nieuwe jaar?

 · 
Posted: 05.01.2014 - 18:50  ·  #64
Goede tips Waltersan. @ Toetjes, zorg dat je alle punten van Waltersan even goed controleert en zorg dat je niet direct verliefd wordt als je de auto ziet. Zie er ook op toe dat de APK echt gedaan wordt en niet dat de auto blind gekeurd wordt. Geloof me, dit gebeurt vaker dan dat je denkt. Autohandeleren doen doorgaans niet aan garantie ook al zeggen ze dat wel te doen. Overigens, ik ken deze handelaar niet, dus wellicht is dit wel een 100% goede handelaar maar kritisch zijn is gewoon een must.

@ Trissy, goed dat je meegaat. Het is echter een 98-er dus niet met VIDA/DICE. Ik neem aan dat je dat wel weet maar just in case ;).

@ Toetjes, wat je zelf al zei: je zit aan de onderkant van de markt, reserveer wat geld voor achterstalling onderhoud wat je ongetwijfeld tegen gaat komen.

Succes morgen, ben benieuwd!

:)
yannickdv
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: Eindhoven
Leeftijd: 30
Berichten: 2683
Geregistreerd: 12 / 2013
Subject:

Re: En hoe begint het nieuwe jaar?

 · 
Posted: 05.01.2014 - 18:54  ·  #65
Mooie checklist Waltersan, vooral dus een hele lange testrit maken. Gewoon zelf wat benzine erin gooien (vaak zijn die handelaren zuuunig). Lekker warm rijden en gewoon een uur rond toeren.

Als ie lekker warm is ff tijdje stationair laten draaien om te kijken of de ventilator er ook goed in komt. Fijn tijdens de file :)
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: En hoe begint het nieuwe jaar?

 · 
Posted: 05.01.2014 - 19:18  ·  #66
Quote
@ Trissy, goed dat je meegaat. Het is echter een 98-er dus niet met VIDA/DICE. Ik neem aan dat je dat wel weet maar just in case ;).


Weet ik Stefan! ;) Ik gebruik VolFCR ook voor mijn Classic. :)
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39732
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: En hoe begint het nieuwe jaar?

 · 
Posted: 05.01.2014 - 19:40  ·  #67
T&T gezamenlijk op pad..., als dat maar goed gaat.
Succes morgen !
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: En hoe begint het nieuwe jaar?

 · 
Posted: 05.01.2014 - 19:59  ·  #68
Als dit goed gaat gaat er meer goed Hans! :D :D Maar zonder gekheid... Gaat goed komen! ;)
Toetje
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 183
Geregistreerd: 12 / 2013
Subject:

Re: En hoe begint het nieuwe jaar?

 · 
Posted: 05.01.2014 - 20:57  ·  #69
Hij moet met een behoorlijk zwangere muts mee. Ik heb met 'm te doen :D
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: En hoe begint het nieuwe jaar?

 · 
Posted: 05.01.2014 - 21:20  ·  #70
Hahahahaha als je vervelend wordt zet ik je wel op de trekhaak! :D :D
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39732
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: En hoe begint het nieuwe jaar?

 · 
Posted: 05.01.2014 - 21:26  ·  #71
Dan hoop ik voor jou dat de Zafira er eentje heeft. :D
Martijn
Veteraan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Emmen, Drenthe
Leeftijd: 26
Homepage: mnijenkamp.nl
Berichten: 8853
Geregistreerd: 07 / 2013
Subject:

Re: En hoe begint het nieuwe jaar?

 · 
Posted: 05.01.2014 - 21:30  ·  #72
Ze zijn weer bezig hoor... Topics vervuilen, ik zou het nooit doen. :bandit:

Overigens, veel succes Tristan en Toetje! Lezen het morgen wel! het is rustig op skype
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: En hoe begint het nieuwe jaar?

 · 
Posted: 05.01.2014 - 21:31  ·  #73
Wij Topic vervuilen?? :O Vanwaar die wijsheid Martijn? :D Hans als er op die Zaf geen zit bind ik haar wel aan de dakrails. :P Die heeft de Volvo dan weer niet! :lol:
Martijn
Veteraan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Emmen, Drenthe
Leeftijd: 26
Homepage: mnijenkamp.nl
Berichten: 8853
Geregistreerd: 07 / 2013
Subject:

Re: En hoe begint het nieuwe jaar?

 · 
Posted: 05.01.2014 - 21:33  ·  #74
Ach Tris, bij een Zafira kun je de stoelen makkelijk verwijderen... Haal je haar later weer op met een V70 ;)
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: En hoe begint het nieuwe jaar?

 · 
Posted: 05.01.2014 - 21:34  ·  #75
Hmmm zou een idee geweest zijn maar dan moet ik die V70 bekostigen.... Da wordt 'm ff nie! :D
 
Selected quotes for multi-quoting:   0