Hoe ga jij de verbale strijd aan m.b.t Volvo en andere merken?

 
 
 
 
 
Piet_piraat
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 1485
Geregistreerd: 01 / 2015
Subject:

Re: Hoe ga jij de verbale strijd aan m.b.t Volvo en andere merken?

 · 
Posted: 19.03.2019 - 22:17  ·  #46
Quote door De Don

Ik denk dat de Duitsers wel vasthouden aan 250 km/u.
En zolang er nog zes en achtcilinders zijn,zal ik die rijden,al wordt de benzine €10 per liter.
Ambitieus. De keren dat ik in een zespitter reed werd ik toch wel aardig verdrietig van de tankbonnen. Maar goed, dat is natuurlijk ook afhankelijk van je jaarkm's.
T_I
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Lelystad
Leeftijd: 51
Homepage: jan.huijsmans.nu/
Berichten: 932
Geregistreerd: 09 / 2018
Subject:

Re: Hoe ga jij de verbale strijd aan m.b.t Volvo en andere merken?

 · 
Posted: 28.03.2019 - 11:47  ·  #47
Quote door Walterj

Dat was een mooie reklame (van bmw destijds); als je je auto parkeert, wegloopt en niet terugkijkt, heb je de verkeerde auto gekocht :P


Daar ben ik het nog steeds mee eens.

Quote door V70R^2

Quote door [-Tom-]

Ach, die gasten die dat soort dingen roepen zijn altijd van die bepaalde types en rijden zelf vaak in een beroerd onderhouden 940/V70 o.i.d.. het mag allemaal niks kosten. Is vaak gewoon jaloezie


Nouja, het is feitelijk natuurlijk wel een beetje zo...


Voor mij valt het model nog onder het gedoogbeleid zolang er een 5 cilinder in zit is het voor mij nog een volvo :D


Voor mij stopte het eigenlijk toen ik naar FWD over moest, maar stiekem bevalt ie wel. (al heeft zo'n achteruitrijdert toch wel zo z'n beperkingen, gebrek aan grip b.v.) Zeg nooit nooit.

On-topic: niet, zal me een worst wezen wat andere vinden, ik tuf lekker rustig, laat de wagen goed uitrollen voor verkeerslichten en rotondes en ga iedereen lachend voorbij in bochten an bij het verkeerslicht als ie op groen sprint als ik net aan kom rollen.

Zo'n 1600+ kg Volvo rolt wel door, scheelt weer aan de pomp. (1:10 op LPG vind ik niet onprettig) En och, af en toe het pedaal wat verder intrappen en je hebt ook lol. (210pk is genoeg vemogen voor deze tanker)
Tenck
VolvoV70forum member
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 682
Geregistreerd: 09 / 2015
Subject:

Re: Hoe ga jij de verbale strijd aan m.b.t Volvo en andere merken?

 · 
Posted: 28.03.2019 - 12:10  ·  #48
Quote door ChrisMe

ik ben te oud voor dit soort discussies :-)


Ik vind alle auto's in het algemeen veel te leuk voor dit soort discussies :). Geef me een Kia Rio uit 1999 en na een week ben ik er lyrisch over.

En mijn eigen XC70 afkraken op de zwakke punten tegenover anderen is ook leuk :).
bartk
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Eindhoven
Leeftijd: 53
Berichten: 1690
Geregistreerd: 09 / 2018
Subject:

Re: Hoe ga jij de verbale strijd aan m.b.t Volvo en andere merken?

 · 
Posted: 28.03.2019 - 18:25  ·  #49
Quote door Tenck

Quote door ChrisMe

ik ben te oud voor dit soort discussies :-)

En mijn eigen XC70 afkraken op de zwakke punten tegenover anderen is ook leuk :).


Heeft ie die dan :-)
[-Tom-]
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: Achterhoek
Leeftijd: 37
Homepage: fs1forum.com
Berichten: 3776
Geregistreerd: 10 / 2013
Subject:

Re: Hoe ga jij de verbale strijd aan m.b.t Volvo en andere merken?

 · 
Posted: 28.03.2019 - 18:27  ·  #50
Doe ik ook wel eens hoor, als er op bepaalde Volvo FB pagina's Volvo's totaal opgehemeld worden. Ze hebben echt wel hun kwaaltjes en dingetjes :lol:
 
Selected quotes for multi-quoting:   0