Dank iedereen voor alle suggesties, maar vandaag toch weer eigenlijk op precies dezelfde manier geprobeerd als gister, maar dan net precies volgens de instructies van die youtubevideo en nu ging het wel goed, volgens mij is hij goed luchtvrij.
Ik denk dat ik gister omdat er maar lucht blééf komen onterecht dacht dat de nippel te wijd open stond en die teveel dichtdraaide, want de rem was ook minder stijf dan gister omdat ik de vloeistof er nu makkelijker door duwde. Maar dit keer was er gewoon een stroom die maar bleef komen (van lucht) zonder dat ik de rem hoefde in te duwen dus dat was ideaal. Ook allemaal 'grote' luchtbellen ipv hele mini. Echt wel lang doorgepomt tot er echt alleen maar vloeistof kwam, andere 3 nippels kwam eigenlijk geen bubbels meer (of die waren er al meteen uit misschien). Gekke was wel dat achter de nippels op de remklauw een moer hadden van 8, maar rechtsvoor had 10 en linksvoor 11? Zal misschien eens wat vervangen zijn, maar wel apart .
Anyway, testrit gemaakt, moest ook even de accu weer opladen want die was leeg omdat de auto al weken stilstond en ik veel met achterklep of deuren open heb zitten werken. Noodstopje getest, rem voelt gewoon goed en nog altijd geen lekkage.
Dus ik ga m zo bij de garage brengen voor de apk, want alle punten zijn gedaan. Heel blij dat ik het toch nog even probeerde!
Dank voor allen die mij het vertrouwen gaven om het toch nog te proberen, want zonder dit forum had ik het al wel opgegeven.