Beste mede Volvo rijders,
Ik heb een probleem met mijn richting aanwijzers.
Rechts doet geen 1 lamp het meer, hij geeft aan "storing knipperlicht R"
Bij toeval ontdekte ik dat als ik mijn contact aan doe hij de eerste knipper wel doet, net als ik de deurvergrendeling er af haal. Maar dan branden ze alle 3 heel zacht.
De rest van mijn verlichting doet het trouwens wel.
Ik heb recent een trekhaak er onder gezet met een wagen specifieke kabel. Dus plug en play zullen we maar zeggen. Zo in de printplaat kunnen pluggen en alles werkte. Als ik er een aanhangwagen achter hang doet het rechter knipperlicht het ook niet. Ook heb ik de kabel weer los gehaald en deed hij het ook niet.
Nu zit ik een beetje met mijn handen in het haar
want heel handig is het niet om zo te rijden, en ik gebruik mijn Volvo dagelijks om naar mijn werk te gaan.
Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn en hoe ik dit kan oplossen?
Ik ben bij mijn eigen garage geweest maar die kon niks vinden met uitlezen. Zou de Volvo dealer dit wel kunnen vinden?
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet Wouter
Het is een Volvo V70 uit 2005 D5 185PK handbak. Geen 4x4
Ik heb een probleem met mijn richting aanwijzers.
Rechts doet geen 1 lamp het meer, hij geeft aan "storing knipperlicht R"
Bij toeval ontdekte ik dat als ik mijn contact aan doe hij de eerste knipper wel doet, net als ik de deurvergrendeling er af haal. Maar dan branden ze alle 3 heel zacht.
De rest van mijn verlichting doet het trouwens wel.
Ik heb recent een trekhaak er onder gezet met een wagen specifieke kabel. Dus plug en play zullen we maar zeggen. Zo in de printplaat kunnen pluggen en alles werkte. Als ik er een aanhangwagen achter hang doet het rechter knipperlicht het ook niet. Ook heb ik de kabel weer los gehaald en deed hij het ook niet.
Nu zit ik een beetje met mijn handen in het haar
![:]](./upload/smilies/w00t.png)
Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn en hoe ik dit kan oplossen?
Ik ben bij mijn eigen garage geweest maar die kon niks vinden met uitlezen. Zou de Volvo dealer dit wel kunnen vinden?
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet Wouter
Het is een Volvo V70 uit 2005 D5 185PK handbak. Geen 4x4