Navigatiesysteem in V70 vervangen?

kan er maar niet aan wennen...

 
 
 
 
 
APT
 
Avatar
 
Subject:

Navigatiesysteem in V70 vervangen?

 · 
Posted: 04.08.2012 - 14:17  ·  #1
Ik ben sinds een paar weken eigenaar van een V70 limited edition uit 2010. Een heerlijke auto in alle opzichten op de navigatie na. Traag, onhandige bediening, niet mooie weergaves. In mijn vorige auto werkte ik met een los Navigon systeem en ik betrap me er op dat ik daar naar terug verlang. Maar ik wil graag het ingebouwde scherm blijven gebruiken. Dus is mijn vraag...

zijn er alternatieven voor de ingebouwde Volvo DVD unit beschikbaar die samenwerken met het bestaande scherm en bijvoorkeur de bediening achterop het stuur?

Ik ben nieuw in Volvo land, heb al aardig wat gezocht en gevonden, maar ben benieuwd naar jullie reacties.

groet!
Alex
Zwollenaar
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Achter PC, of in de auto
Leeftijd: 47
Berichten: 104
Geregistreerd: 02 / 2012
Subject:

Re: Navigatiesysteem in V70 vervangen?

 · 
Posted: 04.08.2012 - 14:23  ·  #2
APT
 
Avatar
 
Subject:

Re: Navigatiesysteem in V70 vervangen?

 · 
Posted: 04.08.2012 - 14:31  ·  #3
Dank voor de snelle reactie. Dat ziet er goed uit. Ik had Volvotech al gemaild, maar had dit helemaal over het hoofd gezien. Ik ben benieuwd.
Greyline
VolvoV70forum core member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Parkstad
Leeftijd: 75
Homepage: sfa-parkstad.nl
Berichten: 1806
Geregistreerd: 08 / 2009
Subject:

Re: Navigatiesysteem in V70 vervangen?

 · 
Posted: 04.08.2012 - 19:13  ·  #4
Quote door APT
Dank voor de snelle reactie. Dat ziet er goed uit. Ik had Volvotech al gemaild, maar had dit helemaal over het hoofd gezien. Ik ben benieuwd.

... en dan ben ik ook zeeeeeeer benieuwd, want naast de RTI heb ik nu nog de Navigon aan boord om gelijke redenen ...
... en die spreken elkaar regelmatig tegen, m.u.v. flitspalen in bijvoorbeeld La France, dan is de RTI dood en meldt de Navigon deze dure camera's wel ...
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht: