Om met de deur in huis te vallen...
De tijd is gekomen om een andere auto aan te schaffen.
Budget is niet super groot dus we hengelen in de hogere kilometerstanden met de daar mee komende malaise.
Gister al een V70 2.5T sport edition uit 2007 bekeken en daar vielen mij een paar dingen op. Het ging hem niet worden dat was al gauw duidelijk.
Maar handig als ik ben vraag ik mij af welke dingen ik zelf kan doen of hoe ingrijpend het op zich is.
De punten:
-De pook was redelijk versleten maar het mechanisme voelde ook zeer los.
Is dat zelf op te frissen?
-er kwam een soort gierend geluid bij het uitrijden van de afrit uit de motorruimte.
Turbo?
- Er was mogelijkheid om te kiezen uit 3 standen. Comfort,sport en advanced.
Blijkbaar four-c onderstel.
In de comfortstand deinde hij nogal op de snelweg in de voorkant. Is dat een duidelijk teken dat de dempers op zijn?
Verder was het voor leeftijd en kilometerstand een redelijk knappe wagen.
Evengoed wil ik wat meer weten voor de volgende die we gaan bekijken. Kennis is macht etc. Blablabla.
Alvast bedankt.
Groet,
Wouter
De tijd is gekomen om een andere auto aan te schaffen.
Budget is niet super groot dus we hengelen in de hogere kilometerstanden met de daar mee komende malaise.
Gister al een V70 2.5T sport edition uit 2007 bekeken en daar vielen mij een paar dingen op. Het ging hem niet worden dat was al gauw duidelijk.
Maar handig als ik ben vraag ik mij af welke dingen ik zelf kan doen of hoe ingrijpend het op zich is.
De punten:
-De pook was redelijk versleten maar het mechanisme voelde ook zeer los.
Is dat zelf op te frissen?
-er kwam een soort gierend geluid bij het uitrijden van de afrit uit de motorruimte.
Turbo?
- Er was mogelijkheid om te kiezen uit 3 standen. Comfort,sport en advanced.
Blijkbaar four-c onderstel.
In de comfortstand deinde hij nogal op de snelweg in de voorkant. Is dat een duidelijk teken dat de dempers op zijn?
Verder was het voor leeftijd en kilometerstand een redelijk knappe wagen.
Evengoed wil ik wat meer weten voor de volgende die we gaan bekijken. Kennis is macht etc. Blablabla.
Alvast bedankt.
Groet,
Wouter