Ondertussen weer wat gedaan. Oa luchtfilter, bougies, stabilisator stangetjes, axiaalkogel, de stuurkogel, uitgelijnt met een touwtje (gaat perfect!). Op zoek naar het rammelen in het onderstel itgevonden dat de completen wieldraagarm L heen en weer kon omdat de voorste bout niet strak vast zat! Nu is er een behoorlijke kuil in de houder gesleten waar ik nu maar weer een passende ring in gezet heb. Het rijden over klinkers is nu (bijna)stil en strak! De achtervering zakt soms iets, maar na een paar meter is het weer op hoogte. Ook nieuwe accu geplaatst.
De bak die in het begin mooi schakelde wordt wat nukkig na een snelle rit. Ik Ga volgende week de ATF vervangen met de 1,5 ltr per keer spoelmethode.
Brengt me bij het motor storingslampje, dat ding gaat elke dag/keer branden, als ik uitlees ( en daarna reset) krijg ik soms P1670 maar ook altijd een P0205 ( of P0204 P0203 enz) elke cilinder wel een keer.
njector Circuit/Open-cilinder5. Ik rij dus op lpg, heeft het zin de injectoren te vervangen?
De bak die in het begin mooi schakelde wordt wat nukkig na een snelle rit. Ik Ga volgende week de ATF vervangen met de 1,5 ltr per keer spoelmethode.
Brengt me bij het motor storingslampje, dat ding gaat elke dag/keer branden, als ik uitlees ( en daarna reset) krijg ik soms P1670 maar ook altijd een P0205 ( of P0204 P0203 enz) elke cilinder wel een keer.
njector Circuit/Open-cilinder5. Ik rij dus op lpg, heeft het zin de injectoren te vervangen?