Opties om FLAC af te spelen...

 
 
 
 
 
T_I
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Lelystad
Leeftijd: 51
Homepage: jan.huijsmans.nu/
Berichten: 929
Geregistreerd: 09 / 2018
Subject:

Re: Opties om FLAC af te spelen...

 · 
Posted: 04.09.2019 - 10:14  ·  #61
Ok, getest, geen text display in de MD stand als ik op de disc knop druk. Wat ie wel doet is als ik op de source knop druk, dan gaat ie scannen of in een random mode. Geinig. (als je dat leuk vind, ik luitser hele albums)

Ik vind de bediening wel apart. Met MD01 in het display selecteer je tracks (TRK# is dan track nummer) en met MD02 in het display selecteer je directories in de root (TRK# is dan dir nummer). Is dit ook de normale werking van een MD wisselaar of is dit iets aparts in de GROM firmware? Als je in CD Wisselaar mode met de Disc knop kan selecteren (vorige, volgende) dan zou ik dat bij MD eigenlijk ook verwachten.
T_I
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Lelystad
Leeftijd: 51
Homepage: jan.huijsmans.nu/
Berichten: 929
Geregistreerd: 09 / 2018
Subject:

Re: Opties om FLAC af te spelen...

 · 
Posted: 08.10.2019 - 13:44  ·  #62
Ik moet zeggen, da GROM USB3 bevalt prima. Ik heb ook al de beperkingen gevonden in combinatie met mijn 601:

  • Geen tekst en tijd weergave. (vermoedelijk vanwege locatie in de kofferbak)
  • Na song nr. 700 onthoudt de speler niet waar ie was en begint bij power-on het vorige opgeslagen nummer af te spelen. (Ik kan wel verder selecteren, hij onthoudt alleen niet waar ie was)
  • 'Disc' 40 is de laatste die ik kan selecteren. (ik kan door scrollen naar 41, maar dan begint ie de eerste folder af te spelen)


Voor het 2e punt heb ik even een ticket bij GROM ingeschoten, ik ben benieuwd of dat een firmware uitdaging is die is op te lossen. Het wordt in elk geval wat minder directories op een stick zetten. Meerdere niveaus kan ie prima aan, dis misschien zo wat inperken. ;)
 
Selected quotes for multi-quoting:   0