Rem issue. Draagarmen?

 
 
 
 
 
Dazzle
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 121
Geregistreerd: 10 / 2019
Subject:

Rem issue. Draagarmen?

 · 
Posted: 13.05.2023 - 18:27  ·  #1
Heb onderstaand al gepost in Wat heb je vandaag aan je LOLVO gedaan maar daar waren issues mee dus dan maar Ff zo.Vd week apk gekeurd. Paar kleine dingen maar met 26jaar mag dat en kan er weer jaartje tegen. Nu heb ik laatste tijd dat de V70 bij aanremmen op snelheid een snokje naar rechts maakt en stuur beetje naar links draait. Heb even geneusd naar mogelijkheden maar kom telkens op de draagarmen uit. Hij is net gekeurd dus t zit vast, lijkt me zo Heb vanochtend de wielen er ns afgehaald en de rubbers bekeken. Aan bestuurderskant is die best verweerd. Andere zijde viel mee. Zal Ff foto’s erbij proberen te doen. Remmen an sich doet ie prima. Geen gepiep ofzo. Sturen ook geen issues mee, geen bijgeluiden ofzo. Jullie mening ?
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Gummiebeer
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Twente
Leeftijd: 43
Berichten: 128
Geregistreerd: 09 / 2022
Subject:

Re: Rem issue. Draagarmen?

 · 
Posted: 13.05.2023 - 18:40  ·  #2
Wellicht APK waardig maar deze zijn wel aan vervanging toe.

Zelf merk ik het ook, de uitlijning is niet lekker ook niet na nieuwe uitlijning. Als ik de CC afsluit trekt die naar rechts, idem dito met schakelen en remmen. Er zit speling in en dat merk je.
Klaasw
VolvoV70forum member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Wilemsoord
Berichten: 991
Geregistreerd: 07 / 2017
Subject:

Re: Rem issue. Draagarmen?

 · 
Posted: 13.05.2023 - 18:45  ·  #3
Even opkrikken en een koevoet of bandenlichter er tussen, dan kun je het zo voelen.
Dazzle
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Bergen op Zoom
Berichten: 121
Geregistreerd: 10 / 2019
Subject:

Re: Rem issue. Draagarmen?

 · 
Posted: 14.05.2023 - 18:06  ·  #4
Draagarmen zijn besteld. Vd week alvast maar de bouten inspuiten want t zal wel lekker vastzitten. Volgend weekend maar ns n poging wagen…,…
 
Selected quotes for multi-quoting:   0