Tijdens een laatste inspectie zag ik dat er barstjes in mijn remslangen zitten. Daarom ga ik dit weekend de remslangen rondom van mijn XC70 vervangen, met uiteraard gelijk de vloeistof. Lijkt me een eenvoudige klus (als er niks afbreekt).
Zijn er nog tips en tricks, of het allemaal vrij eenvoudig?
Vanavond ga ik alvast beginnen met het inspuiten van de nippels met IMAL en wil dat dan even elke avond doen.
Ik had ook al de tip gezien om de ontluchtingsnippels los te krijgen dat je rustig op je sleuteltje moet tikken ipv grof geweld te gebruiken.
Zijn er nog tips en tricks, of het allemaal vrij eenvoudig?
Vanavond ga ik alvast beginnen met het inspuiten van de nippels met IMAL en wil dat dan even elke avond doen.
Ik had ook al de tip gezien om de ontluchtingsnippels los te krijgen dat je rustig op je sleuteltje moet tikken ipv grof geweld te gebruiken.
eerst of je alle ontluchtingsnippels los kunt krijgen. Anders heb je wel nieuwe slangen en vloeistof, maar ook lucht die je niet wegkrijgt :bandit: dan rol je vd regen in de drup
. Nu kan je de oude slang wel gewoon met een griptang naar de kl*ten helpen, je hebt em toch niet meer nodig.
. Ontluchtingsnippels kwamen eigenlijk heel makkelijk los, en de slangen zelf ook wel. De vloeistof die er uit kwam zag er eigenlijk wel prima uit, iets donkerder dan wat er in ging. Ik dacht nog dat ik de klauwen er af moest halen, maar dat hoefde niet.
.