Ik zit te kijken voor een vakantie auto.
We zijn aan het sparen voor een andere volvo, maar door wat tegenslagen moet de grote aanschaf even wachten.
Maar de v40 gaan we niet meer martelen met nog een rid na tsjechie met vouwwagen.
Nu zie ik een leuke xc90 op mp staan.
Voor niet veel,
Maar er staat bij een slippende koppeling,
Nu heb ik het idee (heb m nog niet gezien)
Dat het grote kans is dat hij gewoon geflusht moet worden.
(Afhankelijk of hij overal in slipt)
Of denk ik te simpel nu?
Heb nog geen contact gemaakt, en dus ook nog niet live gekeken.
We zijn aan het sparen voor een andere volvo, maar door wat tegenslagen moet de grote aanschaf even wachten.
Maar de v40 gaan we niet meer martelen met nog een rid na tsjechie met vouwwagen.
Nu zie ik een leuke xc90 op mp staan.
Voor niet veel,
Maar er staat bij een slippende koppeling,
Nu heb ik het idee (heb m nog niet gezien)
Dat het grote kans is dat hij gewoon geflusht moet worden.
(Afhankelijk of hij overal in slipt)
Of denk ik te simpel nu?
Heb nog geen contact gemaakt, en dus ook nog niet live gekeken.
en hoe de staat is van de ATF. Is die zwart en ruikt ie verbrandt, dan zou ik 'm laten staan. Is die helderrood, dan is al bewezen dat een flush niet helpt. Daar ergens tussenin is er nog hoop. Maar je neemt hoe dan ook een gok.