Is niet in het stuurhuis, de leidingen zitten om het stuurhuis heen als een soort origami werkje, dus wel aan de buitenkant. Dat zijn vaste metalen leidingen en zorgt bij de diesels regelmatig voor lekkage.
Is niet in het stuurhuis, de leidingen zitten om het stuurhuis heen als een soort origami werkje, dus wel aan de buitenkant. Dat zijn vaste metalen leidingen en zorgt bij de diesels regelmatig voor lekkage.
Oke bedankt voor de tip! Ik ga het morgen doorgeven, al denk ik dat ze het bij de specialist ook weten (hoop ik).
Zou fijn zijn als dat het is, want voor de rest is het echt een prima auto en rijdt ie nog heerlijk.
Volgende de specialist was het toch weer de leiding, niet goed bevestigd door de andere monteur of weer los geraakt/gescheurd.
Deze gaan ze nu vervangen.
Ben benieuwd wat het uiteindelijk allemaal is. Complex systeem die stuurbekrachtiging
Helaas zei de monteur ook dat ik of weer even wat centjes erin moet pompen (motorsteunen die niet meer helemaal goed zijn, en nog een paar dingen, etc) als ik hem nog langer wil houden. Was niet dringend om te vervangen maar wel een tip.
Maar ik weet niet of dit het allemaal nog waard is.
Motorsteunen zijn goed zelf te vervangen op een klusmeeting of zo. (geloof dat er ergens in juni weer 1 gepland staat).
Trouwens achterste vacuumsteun is wel lastiger, heb je wel een brug nodig. Moet ik ook nog een keer doen.
Welke is trouwens die derde steun dan?