Mede leden!!!, mijn D5 valt af en toe bijna uit.
Wat wil zeggen, gewoon rijden vol vermogen opeens soort van noodloop max. 2500 N
Motor uit weer starten vol vermogen, vaak niet langer dan 5 minuten zelfde euvel, soms komt het vermogen weer terug.
Als het optreed is achteruitrijden e.d. een ramp(automaat).
Ook zichtbaar tijdens rijden in het donker dat de verlichting af en toe minder wordt.
Wat is het niet, LMM, turboklep, vacuümslangen, vacuümpomp, interkoeler, slangen voor en na de turbo, druksensor op de kleppendeksel.
Denk zelf aan de zekeringkast in de motorruimte, en dan eventueel de relais of wellicht een complete wissel van de unit, iemand ervaring hiermee ???
Wat wil zeggen, gewoon rijden vol vermogen opeens soort van noodloop max. 2500 N
Motor uit weer starten vol vermogen, vaak niet langer dan 5 minuten zelfde euvel, soms komt het vermogen weer terug.
Als het optreed is achteruitrijden e.d. een ramp(automaat).
Ook zichtbaar tijdens rijden in het donker dat de verlichting af en toe minder wordt.
Wat is het niet, LMM, turboklep, vacuümslangen, vacuümpomp, interkoeler, slangen voor en na de turbo, druksensor op de kleppendeksel.
Denk zelf aan de zekeringkast in de motorruimte, en dan eventueel de relais of wellicht een complete wissel van de unit, iemand ervaring hiermee ???