verbruik

 
 
 
 
 
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: verbruik

 · 
Posted: 20.06.2013 - 21:26  ·  #31
De V70N T5 pompt er 250 paarden uit. ;)
Volvo-V70
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 122
Geregistreerd: 05 / 2013
Subject:

Re: verbruik

 · 
Posted: 20.06.2013 - 21:33  ·  #32
Ongetwijfeld, maar ik denk dat de 200 pk turbo vooralsnog voor een 20 jarige wel voldoende is :happy:
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: verbruik

 · 
Posted: 20.06.2013 - 21:41  ·  #33
Whahahaha! Zou je denken joh? :D :D Nee zonder gein, ik denk dat er maar weinig mensen zijn die zo een apparaat als eerste auto hebben! ;) En je kan er meer dan prima mee uit de voeten hoor! ;)
Volvo-V70
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 122
Geregistreerd: 05 / 2013
Subject:

Re: verbruik

 · 
Posted: 20.06.2013 - 21:48  ·  #34
Quote door Trissy1979

Whahahaha! Zou je denken joh? :D :D Nee zonder gein, ik denk dat er maar weinig mensen zijn die zo een apparaat als eerste auto hebben! ;) En je kan er meer dan prima mee uit de voeten hoor! ;)

Klopt, ik heb ook nog ongeveer een maandje rondgelopen met het idee om een polo te kopen. Maar na goed nadenken ben ik er ook achter gekomen dat 1:14/15 niet erg reƫel is. Hoogstwaarschijnlijk is (excuus voor mijn fraaie omschrijving) die Polo ook afgeneukt door de vorige tokkie berijder, kortom die auto zal ook onderhoud moeten hebben.

Alleen de verzekering en MRB is hoger. So be it.
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: verbruik

 · 
Posted: 20.06.2013 - 21:52  ·  #35
Hahaha wij zeggen hier altijd petjes auto. Het voordeel van een Volvo is inderdaad dat je er vanuit mag gaan dat deze niet door een idioot is bestuurd zeg maar. Dat scheelt dan weer wel! ;)
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39731
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: verbruik

 · 
Posted: 20.06.2013 - 22:05  ·  #36
Is dat zo ?
Ik heb ook een petje. :D
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: verbruik

 · 
Posted: 20.06.2013 - 22:06  ·  #37
Ohw ja, en ook een kale kop inderdaad! :D :D Hoe kan het dat jij dan netjes omspringt met je auto? :O :lol: :lol:
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39731
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: verbruik

 · 
Posted: 20.06.2013 - 22:18  ·  #38
Omdat er meer staan. :bandit:
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: verbruik

 · 
Posted: 20.06.2013 - 22:20  ·  #39
Ja die andere petjes staan ook hahaha! Alleen op het gaspedaal met als gevolg dat ze de auto aftrappen! :sick: :sick:
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39731
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: verbruik

 · 
Posted: 20.06.2013 - 22:23  ·  #40
Ik heb ook een "Volvo" petje. :bandit:
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: verbruik

 · 
Posted: 20.06.2013 - 22:36  ·  #41
Dat mag! Dat is een liefhebberspetje Hans! En niet een ikwilmijnautoaftrappen-petje! :P :lol: :lol: :love:
Walterj
VolvoV70forum verslaafde
Avatar
Geslacht:
Locatie: NederBetuwe
Leeftijd: 54
Berichten: 6043
Geregistreerd: 01 / 2013
Subject:

Re: verbruik

 · 
Posted: 20.06.2013 - 22:39  ·  #42
Quote door Volvo-V70

Ongetwijfeld, maar ik denk dat de 200 pk turbo vooralsnog voor een 20 jarige wel voldoende is :happy:

Wat ik heel raar vind, en dat is zeker niet persoonlijk bedoeld, maar gewoon algemeen gesproken, je moet als je als 20 jarige je motorrijbewijs wilt halen eerst 2 jaar op een opgevoerde brommer rijden, en in totaal 3 keer examen doen totdat je op een motor mag rijden waar een beetje gang in zit.
En als 18 of 19 jarige mag je dus wel als eerste auto een T 5 kopen, en behept met nul verkeersinzicht, nul voertuigbeheersing, en nul anticiperingsvermogen, en hormomen van hebok jou daar, en daar mee rond rijden. En dan kost het ook geen enkele moeite om zonder inspanning een volledige kleuterklas van de wereld te helpen. Ik chargeer nu een beetje , maar de wetgever snapt er op dit vlak helemaal niets van. Wel drempels flitskasten en 3 fasen rijbewijs voor de motor, maar op autogebied............
...
 
Avatar
 
Subject:

Re: verbruik

 · 
Posted: 20.06.2013 - 23:04  ·  #43
Ik zal het nog sterker maken Walter. Staat er BMW V6 op of is het een GTI of GSI dan doet de verzekering ineens wel moeilijk, Maar je hebt een punt dat die wetgever inderdaad van god los is hierin, Hoe dan ook hoop ik dat Ruben een nette rijder is en zo dus veel veilige kilometers in een hoogst comfortabele auto mag gaan rijden. ;)
Volvo-V70
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 122
Geregistreerd: 05 / 2013
Subject:

Re: verbruik

 · 
Posted: 20.06.2013 - 23:07  ·  #44
Quote door Waltersan

Quote door Volvo-V70

Ongetwijfeld, maar ik denk dat de 200 pk turbo vooralsnog voor een 20 jarige wel voldoende is :happy:

Wat ik heel raar vind, en dat is zeker niet persoonlijk bedoeld, maar gewoon algemeen gesproken, je moet als je als 20 jarige je motorrijbewijs wilt halen eerst 2 jaar op een opgevoerde brommer rijden, en in totaal 3 keer examen doen totdat je op een motor mag rijden waar een beetje gang in zit.
En als 18 of 19 jarige mag je dus wel als eerste auto een T 5 kopen, en behept met nul verkeersinzicht, nul voertuigbeheersing, en nul anticiperingsvermogen, en hormomen van hebok jou daar, en daar mee rond rijden. En dan kost het ook geen enkele moeite om zonder inspanning een volledige kleuterklas van de wereld te helpen. Ik chargeer nu een beetje , maar de wetgever snapt er op dit vlak helemaal niets van. Wel drempels flitskasten en 3 fasen rijbewijs voor de motor, maar op autogebied............


Inderdaad nogal gechargeerd en ongenuanceerd. Ten eerste hanteren verzekeraars een restrictief beleid aangaande dit soort motoren(vermogenxcatologusprijs). Ten tweede staan die drempels en flitskastjes er ook voor mij om mijn hormonen te temperen.

Maar ik moet het eerst in een Clio gaan proberen?
Volvo-V70
Forumlid.
Avatar
Geslacht: n/a
Berichten: 122
Geregistreerd: 05 / 2013
Subject:

Re: verbruik

 · 
Posted: 20.06.2013 - 23:10  ·  #45
Quote door Trissy1979

Ik zal het nog sterker maken Walter. Staat er BMW V6 op of is het een GTI of GSI dan doet de verzekering ineens wel moeilijk, Maar je hebt een punt dat die wetgever inderdaad van god los is hierin, Hoe dan ook hoop ik dat Ruben een nette rijder is en zo dus veel veilige kilometers in een hoogst comfortabele auto mag gaan rijden. ;)

Ja daar kun je vanzelfsprekend vanuit gaan :-) Geen zin om mij er nu in te verdiepen maar ik betwist als er een causaal verband is tussen het vermogen van een auto en de daaruit voortvloeiende letselschades/verkeersdoden.

Maar dat terzijde.
 
Selected quotes for multi-quoting:   0