Quote door brinkie
De auto's die op dit moment nieuw worden verkocht gaan de 20 jaar niet halen, dan liggen ze allang op de schroothoop.
En dan te bedenken dat de 760 bij introductie een verwachte levensduur van 30 jaar had. (werd mee geadverteerd) Nu mag je haast blij zijn met 30 dagen na de garantie.
Quote door FritsXC70
Ik las elders dat na een update van de software het geluid in de auto niet meer werkt, ook van de knipperlichten niet. Lekker is dat. Ik ben nog dagelijks blij met mijn oudere meuk waar niet alles afhankelijk is van software, zoals je dit in de huidige nieuwe auto's ziet.
En dat meld je met een XC70?
Hier valt de speaker links voor soms uit als de CFE het display uit zet als ik de volumeknoppen op het stuur gebruikt (ik pak nu maar de knop op de radio), slaat de richtingaanwijzermodule vast als de CFE of trekhaak module op hol slaat,...
Wil je een auto zonder dit, dan moet je echt naar de vorige eeuw terug. Geen idee hoe het met de 850s is, maar de 700/900 serie heeft die ellende nog niet. Het enige dat de P2 nog niet heeft is de permanente link met elders. (gelukkig)