Wat heb je gedaan vandaag ?

 
 
 
 
 
folke3
Veteraan
Avatar
Geslacht:
Locatie: Oosterhout
Leeftijd: 75
Berichten: 3661
Geregistreerd: 04 / 2013
Subject:

Re: Wat heb je gedaan vandaag ?

 · 
Posted: 26.09.2018 - 01:15  ·  #76
Misschien wel het mooiste wat een mens kan ervaren, dat begin van zo'n mooi nieuw leven. Zeker als grootouder. Van harte gefeliciteerd!
flevodirk
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Zeewolde
Leeftijd: 54
Berichten: 1625
Geregistreerd: 08 / 2015
Subject:

Re: Wat heb je gedaan vandaag ?

 · 
Posted: 26.09.2018 - 18:16  ·  #77
60-serie
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Noord-Holland
Berichten: 59
Geregistreerd: 08 / 2017
Subject:

Re: Wat heb je gedaan vandaag ?

 · 
Posted: 26.09.2018 - 21:31  ·  #78
Schitterend nieuws, van harte gefeliciteerd!
Dirk342
In nagedachtenis
Avatar
Geslacht:
Locatie: Nijmegen
Berichten: 1640
Geregistreerd: 02 / 2014
Subject:

Re: Wat heb je gedaan vandaag ?

 · 
Posted: 27.09.2018 - 05:50  ·  #79
Gisteren erg goed bericht gehad; als de kleine meid het zo blijft doen als ze nu doet mag ze morgen al mee naar huis toe. Ze eet (voor zo;n klein hummeltje) als een bouwvakker en haar voeding gaat ook iedere dag omhoog. Ze is zondagnacht begonnen met 10ml voeding pr keer en ze gaat vandaag al naar 50ml per keer. Is voor ons natuurlijk helemaal niets en druk je zo in een holle kies, maar voor dat kleine prupke een hele berg en ze eet het ook zo op. Verder is ze erg makkelijk en tevreden.
jpandriesse
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht:
Berichten: 279
Geregistreerd: 07 / 2018
Subject:

Re: Wat heb je gedaan vandaag ?

 · 
Posted: 27.09.2018 - 07:05  ·  #80
Mooi nieuws!
Bigdog
Administrator
Avatar
Geslacht:
Locatie: De glimlach van Twente
Homepage: volvov70forum.com
Berichten: 39732
Geregistreerd: 07 / 2009
Subject:

Re: Wat heb je gedaan vandaag ?

 · 
Posted: 27.09.2018 - 17:58  ·  #81
Quote door Dirk342

Verder is ze erg makkelijk en tevreden.


Totdat ze straks bij opa komt.😁

Maar, wel goede berichten.👍🏻
jpandriesse
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht:
Berichten: 279
Geregistreerd: 07 / 2018
Subject:

Re: Wat heb je gedaan vandaag ?

 · 
Posted: 27.09.2018 - 19:24  ·  #82
Opa’s en oma’s mogen verwennen, die hebben het vaak makkelijker dan de ouders. Althans, dat is bij ons wel zo :lol:
gentry
VolvoV70forum fan
Avatar
Geslacht: n/a
Leeftijd: 71
Berichten: 325
Geregistreerd: 02 / 2012
Subject:

Re: Wat heb je gedaan vandaag ?

 · 
Posted: 27.09.2018 - 19:28  ·  #83
Hartelijk gefeliciteerd Dirk.
Dirk342
In nagedachtenis
Avatar
Geslacht:
Locatie: Nijmegen
Berichten: 1640
Geregistreerd: 02 / 2014
Subject:

Re: Wat heb je gedaan vandaag ?

 · 
Posted: 28.09.2018 - 05:46  ·  #84
Thanks jongens ! Het is nu nog even een gehobbel naar het ziekenhuis iedere keer maar ik hoop zo dat ze straks mee naar huis mag.
brinkie
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Leeftijd: 53
Berichten: 2213
Geregistreerd: 06 / 2017
Subject:

Re: Wat heb je gedaan vandaag ?

 · 
Posted: 29.09.2018 - 10:08  ·  #85
Volvo-gerelateerd: de winterwielen er vervroegd op gezet, omdat de linkerachterband glad bleek te zijn. Kan nu rustig op zoek naar een leuk tweedehands setje Balder of Njord 17" en dan mag de winterset op de 16" Oden in plaats van op staal met wieldoppen.

Niet Volvo-gerelateerd: terwijl ik daarmee bezig ben komt de krantenbezorger met een aftandse auto al handheld bellend de straat in scheuren. Druk bellend, in het Nederlands, liep hij langs me dus ik vroeg hem in vriendelijk Nederlands om niet handheld te bellen tijdens het rijden, omdat mijn kinderen in de straat spelen. Meneer was meteen op zijn besneden pik getrapt want hij kwam voor me staan en wat ik wou en dat hij dat zelf moet weten en anders ging hij mijn bril kapot slaan. Nou ben ik bijna een kop groter en had ik net een ijzeren pijp van de krik in mijn handen, dus succes daarmee. Hij was slim genoeg om het bij verbaal geweld te laten, maar ongelofelijk wat een dom en respectloos volk. Intussen ligt er een melding bij de wijkagent en een opzegging bij de krant met als reden het gedrag van hun bezorger.
Mees
VolvoV70forum member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Groningen
Berichten: 594
Geregistreerd: 07 / 2018
Subject:

Re: Wat heb je gedaan vandaag ?

 · 
Posted: 29.09.2018 - 10:14  ·  #86
Quote door brinkie

Volvo-gerelateerd: de winterwielen er vervroegd op gezet, omdat de linkerachterband glad bleek te zijn. Kan nu rustig op zoek naar een leuk tweedehands setje Balder of Njord 17" en dan mag de winterset op de 16" Oden in plaats van op staal met wieldoppen.

Niet Volvo-gerelateerd: terwijl ik daarmee bezig ben komt de krantenbezorger met een aftandse auto al handheld bellend de straat in scheuren. Druk bellend, in het Nederlands, liep hij langs me dus ik vroeg hem in vriendelijk Nederlands om niet handheld te bellen tijdens het rijden, omdat mijn kinderen in de straat spelen. Meneer was meteen op zijn besneden pik getrapt want hij kwam voor me staan en wat ik wou en dat hij dat zelf moet weten en anders ging hij mijn bril kapot slaan. Nou ben ik bijna een kop groter en had ik net een ijzeren pijp van de krik in mijn handen, dus succes daarmee. Hij was slim genoeg om het bij verbaal geweld te laten, maar ongelofelijk wat een dom en respectloos volk. Intussen ligt er een melding bij de wijkagent en een opzegging bij de krant met als reden het gedrag van hun bezorger.


Ook goedemorgen. :lol:

Groet,

Alex
brinkie
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Leeftijd: 53
Berichten: 2213
Geregistreerd: 06 / 2017
Subject:

Re: Wat heb je gedaan vandaag ?

 · 
Posted: 29.09.2018 - 10:24  ·  #87
Het was gistermiddag :P
Dirk342
In nagedachtenis
Avatar
Geslacht:
Locatie: Nijmegen
Berichten: 1640
Geregistreerd: 02 / 2014
Subject:

Re: Wat heb je gedaan vandaag ?

 · 
Posted: 29.09.2018 - 11:35  ·  #88
Kan me je frustratie erg goed voorstellen en zou precies hetzelfde hebben. Hier ook zo'n geintje met zo'n PostNL pakketbezorger gehad, ook zo'n 'medelander', pffff. Tot aan de beveiliging van PostNl toe, ging echt helemaal nergens meer over. Ook duidelijk gemaakt dat die gast hier nooit meer aan de deur hoefde te komen met die grote mond van 'm. Dat leek de beveiliging ook de beste optie nadat ze hier waren geweest. Heel goed gesprek mee gehad en sindsdien een andere bezorger die het wel snapt en wat gewoon een hele fijne vent is, die ook wilt werken voor zijn centjes. Let wel de discussie ging over een paar stappen meer zetten als dat die gast wou doen, de hele straat klaagde over die idioot, alleen bij mij escaleerde dat en toen werden er wel stappen ondernomen.
T_I
Supporting Member
Avatar
Geslacht:
Locatie: Lelystad
Leeftijd: 51
Homepage: jan.huijsmans.nu/
Berichten: 932
Geregistreerd: 09 / 2018
Subject:

Re: Wat heb je gedaan vandaag ?

 · 
Posted: 30.09.2018 - 18:04  ·  #89
Vandaag heb ik eng gedaan, voor het eerst bij een 'nieuwe' wahen binnen 2 weken het interieur schoon gemaakt. Bij alle vorige wagens was ik eerst maanden bezig met technische uitdagingen, maar dat was hier al afgetikt met de koplampmotor rechts (ftuk), een verse rubberen ring onder de olievuldop (lekkage) en een verse ruiennsproeierkopje (lipjes afgebroken).

Leverde wel meteen 2 vragen op, die vloermatten. Leuk dat er noppen zijn om ze op vast te leggen, maar de matten hebben daar ook afdrukken van doppen. Ik neem aan dat die daar horen, maar welke kleur matten zitten er normaal in een wagen met beige interieur (bij mij zijn ze donker grijs/zwart) en welke doppen horen erbij.

Daarnaast verbaasde het me dat ik achter geen 12v aansluiting leek te hebben. Die blijk ik wel te hebben, alleen ligt die los in de middenconsole. (hoe kom ik daar bij?)

Als laatste viel het me op dat na afsluiten van de wagen de brandstofklep nog gewoon open gaat. Iets zegt me dat daar toch nog iets technisch te doen is. (repareren) Gok ik dat goed?
Marc-B
Forumlid.
Avatar
Geslacht:
Locatie: Schaijk
Leeftijd: 59
Berichten: 208
Geregistreerd: 08 / 2018
Subject:

Re: Wat heb je gedaan vandaag ?

 · 
Posted: 30.09.2018 - 18:47  ·  #90
Vandaag weer meegereden met de jaarlijkse 'Truck-run Uden'. (Als chauffeur dan, hé..).
Altijd weer een feest om mee te doen, zeker met zo'n fantastisch weer als vandaag, zodat het echt druk is langs de route.
Reden 185+ vrachtwagens mee.
 
Selected quotes for multi-quoting:   0