Oh, dan ben je hier ook welkom om mijn auto te vertroetelen. Zelf ben ik dat al snel beu Effe wat ruimte maken en dan kan dat binnen in een verwarmde loods 🥳
Om eerlijk te zijn lijkt me zo'n event best leuk! Hoeft niet door jou georganiseerd te worden natuurlijk, maar ik kan wel wat leren wat poetsen betreft. Wie weet met een poets bedrijf er bij?
Is vast al eens eerder gedaan.
Wij hebben ooit met het 40forum in het weekend een poetsworkshop gevolgd bij Marinus, van passie voor glans. Wellicht staat hij daar nog voor open, dat was enorm leerzaam. https://www.passievoorglans.nl/
Vandaag gedaan:
Elektrische bus net even te ver door gereden waardoor de pantograaf voor de laadkwam kwam en niet meer terug wilde omdat hij precies de kap raakte...
TD'er kwam langs met een dieselbus, ladder en bezem. Hij op het dak van de VDL, bus compleet uitgeschakeld, bezem in de pantograaf en trekken maar.
Ik mocht met de diesel verder
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Ooh oke. Die laatste was voor de BRU consessie?
Die heb ik ook gereden vanuit Wageningen. Reden daar BRU en Arnhem, 2 consessies op 1 vestiging, toen nog Connexxion.
Prachtige omgeving daar, lijn 50/51.
Quote door rejaatje
Oeps... Op zich geen straf om met de diesel door te rijden, toch?
Nee hoor, oude diesel uit 2009 waarmee Qbuzz begon in Groningen/Drenthe. Dingen hadden al lang weg moeten zijn maar rijden nog altijd mooier dan de moderne elektrische bussen.
En nee het was geen opzet haha.