Vandaag met de Fiat Seicento naar Druten gereden lekker knus schouder aan schouder.
Daar een imitatie aandrijfas opgehaald voor de rechter zijde, gezellig nog even gekeken voor velgen, maar de directie kon er niet slagen, wel een set mooie 18 inch echter of ik dat komfoor wil inleveren weet ik niet.
Vervolgens langs de supermarkt in Druten, je bent nu toch thuis dus kun je even mee....
Thuis de auto op de krik, ondersteuning eronder en rechter as vervangen, deze was gebroken op de buitenste homokineet.
Is goed te doen als je geen 5 gebroken ribben hebt, want dan is liggen op je rug geen lekkere combi met sleutelwerk!!!
Zie ik aan de bestuurderszijde ook opeens een plek vet????, en ja hoor ook de linker aandrijf as heeft schade opgelopen/hoes lekkage :swear :swear
Gelukkig had Mart van AVolDem er nog een liggen, maar deze vervangen is een stuk irritanter dan de lange rechter, deze zit met een borgring IN de bak vast, dat deze met een klein beetje geweld (houtbeitel ertussen) eruit kan toch eerst maar eens even na gevraagd, en had ik al gezegd dat het :swear weer is. Vervolgens moet de nieuwe er dan ook weer in tot de borgring er weer in klikt.
Maar het zit er weer in handen weer gewassen pleister geplakt, proefrit gemaakt..... trilvrij