Even een tussentijds olie beurtje 15k interval lijkt me prima , de auto rijdt nooit echt korte stukjes , 10 km is de kortste afstand naar het dorp en dat met de standkachel lijkt me wel een verantwoorde interval voor de D5.
Had laatst gelezen dat je de interval in de computer ook kan bijstellen , dat is wel zo makkelijjk , gaan we is naar op zoek in vida , de dames hebben de auto echter al weer ingenomen , dus andere keer .
Net even de wagen van al het pekel verlost bij de wasstraat in een box, valt het me gewoon op hoe andere mensen hun auto wassen. De een snapt de foam wash niet. Hij gebruikt dit na de auto te hebben gewassen (met borstel) en ander begint juist met de borstel zonder de auto te hebben gespoeld.
Waar komen toch al die swirls vandaan
Ik was hem lekken met de handschoen, gebruik die borstels niet. Vooral nu niet met al die zooi erin
De eerste keer een beurt voor de S80. Zelf gedaan met een flesje Forté als aperitief. Ik heb een grote jerrycan (20l) Kroon Specialsynth 5w40 gekocht zodat ik voorlopig even vooruit kan.
Ik heb al veel beurten gedaan bij z'n voorganger; de V70 2.5T uit '97. Toch is het even wennen met een andere auto maar de operatie is geslaagd en de patient maakt het goed.
Er zijn me wel een paar dingetjes opgevallen: er zat allemaal aangekoekte troep aan de onderkant van de automaatbak. Niet zozeer de bak zelf, maar dat deel wat bij het voorwiel zit. Ik heb de rommel zo'n beetje weggehaald, even in de gaten houden of er ergens iets lekt. En ik heb een gasklephuis met een witte sticker. Ga ik daar iets mee doen? Of moet ik dat lekker laten zitten tot het misgaat?