Bijkomend voordeel, ze worden meteen bij de aanlevering gecontroleerd op rechtheid.
Heeft het wiel ooit een knal gehad, dan kan hij deze ook richten, zodat je ze niet alleen optisch, maar ook praktisch weer in nieuwstaat (,of eigenlijk beter dan nieuw) krijgt.
De verweerde chrome grille vandaag deels zwart gespoten. Grappig om te zien hoe zo'n kleine aanpassing toch zoveel impact kan hebben. Blij met het resultaat
You must be logged in or your permissions are to low to see this Attachment(s).
Auto maar eens gewassen, enkele vogel*resten weggepolijst en voorzien van nieuwe wax. Lijkt zo 's avonds bijna zwart, maar erg blij met de kleur - zie m erg weinig.
nieuwe rubbertjes onderaan de voorruit gemaakt. De oude waren een beetje bros geworden. Ik kon het oude dopje hergebruiken om in het bovenste gat te drukken, wel een gaatje moeten boren van 5mm in de paravaan.
Ziet er weer netjes uit!
nieuwe rubbertjes onderaan de voorruit gemaakt. De oude waren een beetje bros geworden. Ik kon het oude dopje hergebruiken om in het bovenste gat te drukken, wel een gaatje moeten boren van 5mm in de paravaan.
Ziet er weer netjes uit!
Dat zijn van die kleine dingetjes die je steeds bij het autowassen opvallen en waarvan je denkt: " dat moet ook eens", maar het komt er nooit van. Morgen maar eens bestellen.
Mooi!
Heb ik pas ook gedaan.
Moet alleen dat extra gaatje nog boren. Weet ik weer dat dat 5mm moet zijn Van de week maar is doen.
Vanavond de sonniboys erin gezet. Wat een mooi systeem, zeer eenvoudig te monteren ook.
Is kijken of de kinderen ze er niet gelijk aftrekken. Maar stel dat ze dat doen, zitten ze in ieder geval nog achterin.
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 40107 Geregistreerd: 07 / 2009
Zojuist met Vida de module van ruit/motor aan de passagierskant reset.
Dat ding gaat altijd een keertje per jaar op hol, gaat dan bij het sluiten direct weer omlaag. Is wel te sluiten maar dan moet ik ff doordrukken met de schakelaar.
Dus snel - voor de regenbui- in Vida initialise window (zit onder PDM) gedaan en nu is tie weer blij en gelukkig.
Verder geen gekke storingen gezien, buiten de eeuwige SAS error (Anti-skid) en 2 fouten van de tuning, geen enkele nieuwe.. dat was ook weer mooi meegenomen.
DJ