Quote door Ed
Ik denk niet dat dat veel (of niets) zal uitmaken. Door de steun aan te te trekken haal je de flex uit het rubber en daarnaast worden de trillingen net zo hard via de bouten naar het subframe doorgegeven. Zou je de moeite sparen.
Toch is dat in de praktijk anders, wanneer je massief rubbere kantelsteunen plaatst zijn er nagenoeg geen resonanties in het interieur, wanneer je deze voor PU vervangt weer wel.
Daarbij zit dat rubber wel onder minder spanning gemonteerd, maar toch, iets van demping zal het zeker geven.
Ik zou mij meer zorgen maken over de uitlijning van de motor, deze komt iets schuin te liggen als je de steun ophoogt met dat rubber.
Die steun van MPRE voor aan de achterzijde van het blok is eigenlijk ontwikkeld om meer ruimte te creëren, als je een flinke turbo monteert dan zit die originele steun met die hittekap enorm in de weg. Ook denk ik niet dat deze minder trillingen geven zal...
He kan het proberen, maar ze zijn echt voor de racerij gemaakt.
Kan mij ook niet voor stellen dat BJ ze nodig heeft, die auto krijgt niet veel vermogen of zwaar circuit gebruik te verduren?
Als je ze gaat aanschaffen ze ze bevallen niet, ik bestel ze zelf ook binnenkort, maar kan dan evt. die van jou overnemen als ik ze nog niet heb (ik verwacht dat ook die bijna dezelfde hoeveelheid rammels en trillingen zullen geven..)..