Wat denken jullie, kunnen de zomerbanden er al weer onder? Volgens mij komt er geen winter meer en zal er niet meer zwaar gestrooid worden. Denk dat ik dat vandaag of morgen maar even ga doen. De (blank aluminium) velgen zitten nu in de poorboys rimwax, ik ben benieuwd hoe dat zich houdt.
Zeker kunnen de zomerbanden er onder. Winterbanden alleen wanneer het kouder is dan 7 graden het is de afgelopen dagen toch al wel een beetje warmer behalve vroeg in de ochtend.
Nieuw setje Bosch twin ruitenwissers om de originele, maar bagger, ruitenwissers te vervangen. Deden het eigenlijk na 7 maanden al niet meer wat ze moesten doen. Bosch is toch beter, zijn ook iets dikker en daardoor steviger....
Zeker kunnen de zomerbanden er onder. Winterbanden alleen wanneer het kouder is dan 7 graden het is de afgelopen dagen toch al wel een beetje warmer behalve vroeg in de ochtend.
Eric.
Ze zitten er nog geen twee maanden onder. Was weer een winter van niks Maar goed, 't kan nog veranderen! in 1986 is de Elfstedentocht eind februari gereden Ik wacht ook nog een maandje, er ligt wel een nieuwe set te popelen in de opslag.
Nou ik heb ze ook op 2.2 bar staan. Toch iets meer comfort.
Had de auto vorig jaar gekocht en tien stuiterde deze over de straat. Bandenspanning was 3.5 bar.
En volgens mij is de normale bandenspanning ook 2.2 bar en bij volle belasting 2.6.
Eric.
Bigdog
Administrator
Geslacht: Locatie: De glimlach van Twente Homepage:volvov70forum.com Berichten: 40109 Geregistreerd: 07 / 2009
Het hangt een beetje van de stijfheid van de band af. Mijn Conti's worden boven de 150 een beetje bewegelijk bij een spanning lager dan 2.4.
3.5 is echt absurd hard!